Wednesday, April 3, 2013

Tour Seremban KL-KL Seremban on Sunday

Ok...next entry on the tour to KL....yang teruja seterusnya of coz la si genit aku tuh....
x reti nak duduk diam...kesana kemari dia..tp bukanlah sepanjang perjalanan sebab start kat Nilai sampai KL orang dah ramai dah...

 pose...
 suka benau dia berdiri kat tempat gerak2 tu
 tengok....while my mom enjoy the journey my dad terus lelap...
 abah ni mana2 jer..sure lelap punya...
 one more photo of them..sampai KL Sentral terus terjah The Chicken Rice Shop
 Dania loved Chicken rice..
 asal makan kat luar je mesti la dia yang paling suka...
 minuman kami..
 mat salleh pun suka tau....pesal omputih ni dipanggil mat salleh erk...
 our table...

 mine and my dad punya...
 sedap eh abah...
 Mak pun suka...sebab ayam eh besau..
roasted chicken kesukaan DAnia...

Well total makan kat sini RM59 hengget...mahal ke murah?
untuk 4 orang aku rasa ok la...kenyang pun kenyang..kan?

lepas makan terus pi opis baru aku.....tp x amik gambar la kat situ...

Auto Publish Entry

5 comments:

  1. not bad lah harganya, janji sodap..macam abah saya suka terlelap macam tu :)

    ReplyDelete
  2. lama x mkn kt TCRS ni

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat naik KTM...
    Kira okaylah tu......
    AJ makan berdua je kadang lebih pada tu....
    Hehehhe..

    ReplyDelete
  4. tak ramai orang ke tu? nmpk mcm lengag je.. dan jauh betol makan chicken rice ehh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah