Friday, January 8, 2016

Hukum Mengampu Majikan...

Hi korang...

Salam Jumaat penghulu segala hari...perkongsian di hari yang mulia...


Ramai je yang suka mengampu kan di sekeliling kita..tak kisah la dalam dunia bekerja, dunia belajar atau di mana sahaja...

Semoga kita semua dijauhkan dari sifat- sifat mengampu ini...tak berkat..

Rasullullah pun cakap..orang yang suka mengampu ini adalah PENDUSTA.....

Kalau nak berjaya mulakan dari bawah...usaha sendiri..bukan mengampu...

12 comments:

  1. Pengampu ni sebenarnya ada di mana-mana. Depan ketua dialah jaguh buat kerja sampai tak angkat kepala, tapi di belakang dia juga juara yang melengah-lengahkan kerja...

    ReplyDelete
  2. mana2 organization kompom ade yg kuat mengampu nie kak..

    ReplyDelete
  3. semua org nk shortcut je kann., huhu2

    ReplyDelete
  4. Tu lah cari lah keberkatan dalam hidup ini kan Suria..
    Semoga kita dijauhkan dgn sifat2 begini.

    ReplyDelete
  5. nk cpt senang tp perlu berusaha... itu lah yg suke ngampu tuh...

    ReplyDelete
  6. Semoga dijauhkan dari sifat dan perangai kaki ampu nih!

    ReplyDelete
  7. Baru tahu hukum ni,lepas akk share..tq.ummul pun tak pndai dan xsuka mgampu..rasa mcm hipokrit nk buat cmtu..xreti pun iya.. hehe

    ReplyDelete
  8. keji kot kalau perangai camtu...nasib la akak ni dah lama tak keje jadi memang terhindar dari manusia2 camtu...

    ReplyDelete
  9. huurm mana2 pun ada ja orang cenggini..
    nauzubillah.. moga kita x masuk golongan ni..

    ReplyDelete
  10. tergamak betol sape kaki ampu ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah