Thursday, January 21, 2016

Sarapan Simple Pagi Ini..


Hi korang...

Dah nak masuk 2 minggu aku ada masalah tekak ni ha...dah 2 minggu jugak selera makan aku meragam....tu yang kat atas tu je sarapan aku pagi ni....alhamdulillah aku mampu habiskan...satu mug teh o lemon dan sandwich sardin...ada karipap gak 2 biji...aku paksa gak makan sampai habis...buat tenaga untuk pagi ni kan...tengahari dah ada nasi dan lauk....itupun kena paksa gak makan tu...tak tau la selera macam mana tengahari nanti...

Minum Teh O Lemon rasa segar pagi ni skit...batuk dah tak kerap....

Cepat lah hilang batuk ni...tak sanggup dah...lama  sangat dah rasanya...

14 comments:

  1. sedapnye along...

    mcm lieya ni kdg2 blur tak tau nak tapau ape...pusing2 tawaf kat kafe tu....

    ReplyDelete
  2. rasa lapar plak petang ni..dapat sandwich pon sedap gak ni..

    ReplyDelete
  3. teh lemon dengan roti sardin tu nampak sedap bebeno pulak...tapi kalau dah takde selera tu susah gak...jangan di ikutkan sangat dik..bagos la ko pakse jugak makan...kalau tak sehat pastu kurang makan makin lambat proses sembuh tu tau...lepas ni makan lebih2 sikit pastu minum air masak banyak2...moga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh ya, SA. Minum teh dengan lemon pepagi pun sedap ^_^

    ReplyDelete
  5. Akak sekarang minum susu & oat ja untuk sarapan...sesekali makan juga roti canai. Dalam usaha menjaga berat badan supaya tak naik lagi, untuk sihat dan cantik.

    ReplyDelete
  6. lemon tea plus sandwich..gabungan yg sedap

    ReplyDelete
  7. Teh lemon memg elok d minum selain dpt menyahkn toksin dlm bdn

    ReplyDelete
  8. sedapnya teh lemon kak. btw get well soon :)

    ReplyDelete
  9. sarapan simple pun okay..asalkan xskip sarapan :)

    ReplyDelete
  10. bagus minum teo limau ni..boleh buang lemak gak kan.

    ReplyDelete
  11. simple dan kenyang sementara tunggu lunch..itu yg penting

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah