Tuesday, January 19, 2016

Terdaya Masak Ni Aje....

Selalunya kalau balik Seremban memang meriah aku masak..kali ni tak leh nak buat apa dah..memang tak larat, tak berdaya semua pun tak boleh...Abah demam, mak plak baru ok operation mata..aku demam..semua yang sebelum ni kaki masak semua tak sihat..dalam pada tu bangun jugak la masak lauk apa yang ada..nak pi pasar memang tak dan la kan...

Jom tengok apa aku masak...


Ikan Bilis Goreng Berlada


Sup Cendawan dan Sawi


Ayam goreng

Cukup la..itupun tak habis makan..malam pun takde selera masing- masing nak makan..nak makan kat luar tengah demam ni memang tak la kan...maunya abah tu makan kat luar dengan badan tak sihat...

Semoga nikmat makan kembali semula..cepat la hilang batuk dan sakit tekak ni..memang tak larat sangat dah..dah cramp otot perut dek batuk..kena ekon lagi la teruk...now kondisi tekak aku dah bengkak..doktor cakap sebab tekanan waktu batuk...dia bagi ubat susut bengkak plak...

hurm makin pahit tekak aku...

7 comments:

  1. Hee... yg no. satu tu lebih kurang yg kakak buat entri hari ini juga SA:)

    ReplyDelete
  2. masaksimple2 camtu pun dah nampak cam sedap sangat tu..
    get well soon yer..

    ReplyDelete
  3. ni pun dh rasa mcm2 dh kak... kalu dana dh dmm bt sup je lah ngn bbr... takde nk grg ayam bagai hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah