Wednesday, May 10, 2017

Majlis Perasmian Papahug & Mamakiss By Shidiesahaq

Hi korang,

Last week SA berkesempatan menghadiri sebuah majlis perasmian produk Minyak Wangi keluaran Shidiesahaq dari Shidie Rich Global Enterprise.Majlis yang gilang gemilang diadakan di Saloma Bistro Jalan Ampang. Ramai artis yang turut serta antaranya Vicha Saewho dan Fizi Suria FM sebagai pengacara majlis, Linda Eva, Syura, Lan Kristal dan beberapa orang artis yang hadir. Meriah betul majlis sebab penuh dewan ni...



PAPAHUG & MAMAKISS BY SHIDIESAHAQ merupakan produk wangian keluaran bumiputera milik sepenuhnya saudara Shidie Sahaq, usahawan tempatan yang mula manapak sekitar tahun 2014. Wangian by Shidie Sahaq adalah produk sulung syarikat milik beliau, Shidierich Global Enterprise.

Wangian PAPAHUG adalah berinspirasikan wangian kaum adam manakala wangian MAMAKISS adalah berinspirasikan wangian kaum hawa. Kedua-dua wangian ini ada berkualiti EDP iaitu dengan kepekatan sehingga 65%-75% menjadikan perfume inspired ini lebih pekat dari perfume lain yang ada di pasaran. Perfume oil ini diimport dari France, Swiss dan Germany dan kerana itulah kualiti standard nya seperti perfume original yang terdapat di komplex membeli belah.
Selain daripada itu, dengan saiz yang comel berisipadu 35ml menjadikan ianya lebih mudah dibawa kemana-mana. Bagi ketahanan wangiannya, purata maklum balas yang diterima daripada pelanggan-pelanggan adalah melebihi 8 jam yang boleh membawa sehingga ke 12 jam. Malah semburan dibaju mampu mencapai ketahanan sehingga 24 jam (1 hari).

Kajian demi kajian juga telah dijalankan bagi memastikan perfume inspired ini 90-99% sama seperti bau perfume original tetapi dijual pada harga yang jauh lebih murah. Juga wangian inspired ini adalah produk mesra solat dan halal kerana menggunakan alcohol dari tebu dan tiada bahan yang terlarang dalam islam, dan ini membuatkan anda tidak perlu was-was dalam menggunakan perfume PAPAHUG dan MAMAKISS ini. Ianya juga merupakan pilihan terbaik untuk seisi keluarga.
Selaras dengan percaturan pasaran semasa, produk wangian by shidiesahaq ini telah melibatkan artis-artis tempatan dalam membantu urusan promosi dan marketing.

Antara wangian yang sedang hangat dipasaran adalah seperti:-

1) Dunhill Desired Red
2) Dunhill Desired Blue 3) One Million
4) 212Sexy
5) Jadore
6) Forbidden Rose
7) Be Delicious
8) Midnight Fantasy 
9) Purr 
10)Bombshell 
11)Gucci Flora 
12)Hugo Boss Red

Jom kita tengok gambar sepanjang masa SA di sana..



SA dan pengasas product serta Model






Pengasas en Shidiesahaq dan Isteri


Tahniah diatas pelancaran Perfume Papahug Mamakiss

Lan Kristal dan Syura dengan lagu Bola- Bola Api


SA dan Vicha Saewho

SA dan Lan Kristal & Syura


Bagi mendapatkan keterangan lanjut mengenai produk PAPAHUG dan MAMAKISS by Shidiesahaq ini, bolehlah berhubung dengan pihak syarikat Shidierich Global Enterprise:-
311, Block 3 Jalan Tepian 8/1
Seksyen 8
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan.
Tel: 019 2978724/016 9601297 

Email:mamahugpapakiss@gmail.com
Bagi yang berminat boleh juga lawati laman media sosial berikut:- Instagram : @byshidiesahaq
Facebook: Papahug Mamakiss
Website: 
http://shidiesahaqperfume.com/ 

5 comments:

  1. Mesti akak keluar dr event tu wangi sampai ke malam kan. Mid night fantasy tu ana suka bau dia. Masa jual inspired Perfume hari tu mid night fantasy memang laku keras.

    ReplyDelete
  2. Bestnya SA dan yang penting mesra solat..

    ReplyDelete
  3. mak aiii dia punya nama memang kelass gitu

    ReplyDelete
  4. Suka tgk local entrepreneurs produce something :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah