Wednesday, May 17, 2017

Streat Thai Tawarkan 60 Jenis Hidangan Sempena Ramadhan 2017

Hi korang...

Terkejut tak baca tajuk? Banyak kan hidangan yang ditawarkan oleh Streat Thai untuk Buffet Ramadhan mereka?Bertempat di Jaya One Petaling Jaya, Streat Thai menawarkan hidangan yang semuanya berunsurkan masakan dari Negara Thailand. Sekarang dah tak.perlu tempah tiket ke Thailand semata-mata ingin menikmati makanan Thai. Di Streat Thai semua ada malah kebanyakkan makanan adalah dari beberapa daerah terkenal di Thailand. Banyak betul makanan sampai tak tahu yang mana satu nak pilih..SA plak tengah diet nasi kan..so leka meratah je la..nak plak ada Tomyam kegemaran SA..memang layan tomyam je ..kalau ada yg perasan Tomyam dan SA memang serasi bersama.


SA suka suasana di Streat Thai sebab sangat santai sesuai untuk semua especially yang berkeluarga


Antara hidangan yg ada


Striploin - Daging bakar yang dihidang dengan sos istimewa


Chicken grilled



Fried Egg Sala


Hidangan popular masyarakat Thailand, pulut mangga dan juga disediakan Sangkaya


Aneka bubur Red Ruby, Sago in cocunut milk dan pumpkin in coconut milk


Coconut Jelly


Tom Yam Clear Soup


Pandan Chicken


Kebanyakkan makanan di sini mewakili daerah di Thailand


Gerai Thai Noodles


Gerai Thai Salad


Gerai Thai Dessert


SA dan salah satu hidangan iaitu Fish Cake



Terima kasih kepada pengurusan Strat Thai kerna sudi menjemput SA dan kepada korang yang masih tercari- cari buffet Ramadhan mengikut bajet korang boleh lah cuba di Streat Thai. Pada SA harga yang ditawarkan pun tak mahal dan lokasi pun agak senang dicari.Nak bawak family ramai pun ok tetapi kena la booking awal kan?

Harga :

Dewasa : RM49.90
Kanak-Kanak : 19.90 (6 tahun -12 tahun)

EARLY BIRD :
RM39.90 (tempahan 7 hari lebih awal)

Buffet bermula : 27 May 2017 sehingga 24 Jun 2016.

STREAT THAI - AUTHENTIC THAI STREET EAT

ALAMAT :
100-G.001 The School (Jaya One)
No.72A, Jalan Universiti
Petaling Jaya, 46200
Selangor Darul Ehsan

TEL :
03-74961296 / 012-9073581


WEBSITE :
www.eatatstreat.com

FACEBOOK :
www.facebook.com/streatthai

INSTAGRAM :
www.instagram.com/streatthai


16 comments:

  1. aduhaiiii...
    tgk makanan tgh² hari ni...
    makin lapor perut nie...

    ReplyDelete
  2. Bestnya banyak pilihan. Pulut mangga pun ada Nyum.. Nyumm..

    ReplyDelete
  3. bole la rncg untuk juadah buka puasa nnti dgn kwn2 atau kluarga =)

    ReplyDelete
  4. Mengancam betul lamb tu. Mcm2 ada pulak tu alahaiii.

    ReplyDelete
  5. waa.. sedapnye seme makanan tu.. walaupun tengok dalam gambar jek.. hampir menjejes airliur ku kak SA ooi..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya kak.. hari2 makan sedap2 tak pandai gemuk-gemuk.. hmm tak adil la macam ni.. hmm

    ReplyDelete
  7. sedap kan makan di Restoran Streat Thai... harga yang ditawarkan pun sangat berbaloi untuk seisi keluarga...

    ReplyDelete
  8. Pagi2 tgk ni memang lapar teruk kak. Semua nampak sedap. Haishhh.

    ReplyDelete
  9. perghhhh merecikkkkk..lapo tengok..hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah