Monday, July 12, 2010

Abah Masa Muda..Handsome x?

Lisa jumpa gambar pak lang ni dalam album kat umah dia....orang dulu2 kalau ambil gambar memang pergi studio kan....yang tak tahan tgok fesyn rambut dan posing dia tu....
Pak Lang masa muda..
Gambar abah ngan Pak Lang tahun1976
Abah sekarang 2010
v
v
v
v
v
v
v
v

Tahun berapa gambar ni Lisa x tau..tapi hensem kan....jangan puji depan2 kalau x dia nyer senyum..meleretttt jer......mcm mana mak Lisa x terpikat...memang hensem...tgok tang hidung dia tu....sampai sekarang pun ada yang minat abah..jgn tak tau dulu mak ckp ada sorang kawan baik dia pun minta giler kat abah tapi disebabkan abah pilih mak sampai sekarang kawan dia tu x bertegur ngan dia..kalau balik kampung terserempak pun dia x nak tegur...gila teruk orang dulu2 kan..orang sekarang siap boleh simbah2 asid,langgar kasi mati and ada yang sanggup pi jumpa bomoh bagai....macam2..x kisah la..yang penting abah Lisa hensem....


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah