Wednesday, July 14, 2010

Musim Buah Sudah Tiba...

rambutan dah mencelah...
duku langsat dah nak masak
durian dah gugur..x banyak buah tahun ni
ha...buah rambai...
dekat sikit...buah ni yang last sekali baru masak...
Musim buah sudah tibaaaa...sapa yang ada dusun....mesti seronok kan? x yah dusun..kat keliling umah kampung ada pokok buah2an pun kira ok kan?janji ada.....paling best time durian gugur...tunggu kat pondok..pas tu gugur jer terus rebut ...mak Lisa cakap buah baru gugur best...x sama rasa ngan yang jual2 tepi jalan tu...tapi nak tau la...orang mengandung awal2 ni boleh ke makan durian?


5 comments:

  1. wah..bestnye rambutan & rambai.. shu suke sgt... lisa ade dusun erk?

    ReplyDelete
  2. alamak..dah lama terasa nak makan durian..x dapat

    ReplyDelete
  3. beb kat mana musim buah ni

    johor musim tak?

    ReplyDelete
  4. Shu
    -Family Lisa ada dusun,Lisa xde..haahahah

    Rizziela
    - Sekarang musim durian kan..jom pi beli..pasar malam pun banyak kak....ongkosnya aje...

    Wanie
    - Ni kat kampung Lisa, Kuala Pilah NS

    Ceroi
    - cari family angkat yang ada dusun..huhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah