Thursday, July 1, 2010

KISAH SI FASHA....

gambar dari google

Harian Metro hari ni Kisah Fasha Sandha dapat cincin dari bopren dia..sapa lagi kalau tak bekas suami Nora Danish, Jejai...cincin berlian lagi you...untung jadi orang lawa ni kan...
Apa yang musykil? xde apa la cuma perlukah dia gembar gemburkan dalam media?sendiri2 simpan citer cukup la kan...aduhaiiii apa la nak jadi kan...terjah naik helikopter kat tempat shooting pun heboh satu Malaysia...sib baik la Lisa orang biasa..kalau la setaraf ngan Fasha tu....untung kan..ada jer orang nak bagi hadiah...
Weh Lisa! bangun...dah la pemalas...sibuk hal orang lak....
heheheehhee...sesekali verangan x per kan u olls...cuma sedar....ukur la baju kat badan sendiri...
hari ni malas lagi ker? jawapannya.....MALASSSS!!!!!hahahahahaha

5 comments:

  1. sama la..shu pon malas giler...

    ReplyDelete
  2. fasha2..haha..apa la..

    erm.saya da follow kamu ya~

    ReplyDelete
  3. ermm... kata jer takde pape dulu.. tapi sebaliknya kan.. apa2lah fasha oi...

    ReplyDelete
  4. meluattt abiss akak ngan minah ngokk nie!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah