Thursday, July 22, 2010

Bapa Jahiliah

Nauzubillah!!!

Hanya kerana anak sulung yang dilahirkan seorang bapa sanggup menampar dan menendang bayi berusia 5 bulan itu selain tergamak membelasah isterinya..kecewa kerana isteri melahirkan bayi perempuan hasil perkongsian hidup..kenapa di zaman serba moden ini masih wujud manusia yang berhati iblis mcm ni yer...dia sanggup membelasah sehingga bayi yang tidak berdosa itu mengalami kecederaan dan mendoakan bayi itu mati..dia juga mempersoalkan mengapa isterinya tidak melahirkan anak lelaki..ya allah...orang yang dah berkahwin 20 thn dan tidak dikurniakan anak sampai sekarang pun susah inikan pulak dia yang dkurniakan anak sulung sebaik beberapa tahun kahwin begitu senang berlaku kejam...kenapa yer..kenapa masih ada yang naif dan masih ada yang tidak berotak dalam dunia serba moden nih..kenapa masih nak ikut zaman jahiliah dulu?siapa yang nak dipersalahkan?jom kongsi pendapat.....adakah si bapa menuntut ilmu yang salah?apakah pengaruh alkohol?berikan pendapat anda...

4 comments:

  1. jahat nak mampos! padan muka dah kena tangkap!

    ReplyDelete
  2. Salam bertandang sini..
    moga hari mu ceria dan
    anda sihat selalu..
    bila nafsu mengatasi akal
    yang lojik..beginilah..



    جزاك اللهُ خيراً

    ReplyDelete
  3. ieda
    - pandai sgt..rasakan la

    zulkbo
    -jemput2 masuk...betul tu..sokong 100%

    Ceroi
    - memang giler dan memang kejam...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah