Monday, July 26, 2010

Nenek Albino...

nampak tak cara dia pandang?

Ha..ni nenek sedara Lisa..Lisa x pernah jumpa dia ni..dan memang dia jarang ada la kat kampung..kebanyakkkan sedara mara dan jiran tetangga dah ikut anak masing2 pindah kat bandar..ntah mcm mana rezeki nak jumpa kan...nenek ni special skit ..yer la..albino kan..sure la lain dari yang lain..Lisa takut nak pandang dia sebab waktu siang dia tak nampak sgt..penglihatan dia tak terang..kalau dia tengok orang dia akan tenung betul2..sampai kita rasa mcm tak selesa..rupanya dia tenung sebab nak kenal sapa yang datang kan...tapi mak ckp kalau waktu malam dia akan pandang kita mcm biasa..jelas dan mata agak galak..siang jer mata dia agak kureng..tapi nenek ni best ..segala apa yang ada kat keliling umah dia mcm pokok buah2 ker..ulam ulaman ker..semua dia suruh kitorang amik....padahal yang kat umah pun tak abih kan...

2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah