Thursday, July 29, 2010

A day With Dania..

oh..kecik2 dah lepas ke TUGU NEGARA..mak yang pun x pernah pi lagi..
sapa paling sedap?coklat kat belakang tu ker..minah kat depan tu?
mooo..hui..sib baik lembu tipu kalau betul xde makna leh pegang cenggitu..
hah..bebaik..kang jatuh dalam tu naya jer..
oho...pi istana negara..tapi x leh masuk lak..baru nak feeling princess kan..
masa ni gigi cantik..sekarang gigi depan dah tertanggal..
senyummmm...
eh eh..naper lak ni..oh..saya tak pakai eyeshadow yer...bulu mata pun asli tau...
sama tak muka diorang?anak dan mak..

Dania pergi mana2 mesti nak kena ambil gambar..posing sudah mesti dan dia suka nak tengok balik setiap aksi dia dalam kamera dan x kisah la kalau Lisa cakap mak borik anak rintik dan dia jugak la antara yang tertuduh bila kamera Lisa rosak dan setting asyik lari..maknya pun sama...tangan x reti nak bedung...haruss Lisa membebel kat diorang..bukan apa..asyik la nak hantar repair mati la weh...sib baik still ada warranty...sebenarnya banyak lagi gambar dia..kali ni semua memnag gambar dia..gambar omak eh ado la tapi x banyak..x leh nak tepek gambar omak eh banyak2 kang ado lak yang sontapp...nengok la gambar anak eh yo...


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah