Friday, July 16, 2010

Suka Sangat dengan Kucing..Sekali.....

Budak kecik ni memang teruja dengan kucing,tapi dia takkan sentuh kucing depan mama dia sebab dia tau mama dia memang tak suka kucing, so..dia ikut la mak teh dia pi repair kereta..sekarang dia dah pandai kalau keluar pergi mana2 mesti nak mekap..ikuti gambar2 di bawah ye seperti biasa...
Lihat mata saya...cantik tak?
cak...cantik tak dania?

si kucing hitam..anak kucing kot..
garang jer muka dia
apa pandang2!!!akhirnya....
*
*
*
*
*
*
kena cakar dengan kucing tu..x pasal2 kan....menangis dania sebab cakaran tu agak dalam..tu la suka sangat dengan kucing..mama dia balik nanti sure kena bebel...


4 comments:

  1. alololo..ciannye kat dania..taro ubat yer sayang....

    ReplyDelete
  2. Jangan bagi dania main kucing sangat, nanti bulu kuacing tu terbang, takut kena asma.sakit tu, kena cepat taruh minyak gamat.

    ReplyDelete
  3. huhuhuhuhu

    sy suke kucing tp berani2 takut jugak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah