Friday, July 16, 2010

Last Gambar Posing Gedik ngan Laki...

gomok ker montel?
wajah baru hamba tau....
walau blur gambar ni nak gak tepek..
suka gambar ni..pandai dania amik..
credit to Dania, nanti mak yang belanja kfc...


Mesti ramai nak muntah tgok gambar Lisa ngan Hubby kan..mengada eh....ala korang...dulu x rasa nak amik gambar mcm ni..lately ni rasa nak manja2 lak kan...ntah la..kalau tau kahwin tu best dah lama Lisa kahwin tau...hahahaha...matik la bagi statement mcm tu!!Lisa x pedulik...nak tepek jugak....

10 comments:

  1. tauu pun kawin tu best!! hahahahaa...

    alaa lisaaa... dah tentu2 laki sendiri... gedikk jerk kalau nak gedikkk... akak nie lagi lah hah.. dah nak masuk 5 tahun pun masih tak puas2 bergedik ngan laki sendiri... ok la kann... halalllllllll! :D

    ReplyDelete
  2. Lisa ko pregnant ke ? badan cam dah naik je.tak pun senang hati, dah abang sekarang.kwang kwang

    ReplyDelete
  3. chumel2 lai abang sayang!!

    ReplyDelete
  4. romantisnyer. best kan..dah kawin boleh lah posing camtu camtu..

    ReplyDelete
  5. takpe... baik gedik ngan suami sendiri dari lelaki lain.. kan..?

    salam singgah salam kenal... :)

    ReplyDelete
  6. To all
    - wah!ramai yang setuju Lisa menggedix ngan hubby Lisa...nanti nak amik lagi la gambar gedik ngan laki sendiri..utk makluman semua..Lisa lum mengandung....Lisa dah dpt PMS...huhuhu..sedih...:(

    ReplyDelete
  7. tepek la lisa...blog ko...sukati ko la...tp mmg la rugi kawin lmbt nok...lalalalalala

    ReplyDelete
  8. mengedik dgn laki sendiri takpe lisa..tak sakit mata nengok..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah