Monday, July 12, 2010

Honeymoon at Genting 2










x banyak pun gambar honeymoon Lisa,semua gambar2 kesengalan kami melepaskan penat kenduri jer masa tu..sebenarnya tak budget nak pi honeymoon cuma macam x seronok lak x pergi memana kan..belasah jer la pergi genting...Jangan ada yang muntah darah tgok aksi Lisa ngan hubby dah la yer..maklum la..pengantin baru...

7 comments:

  1. best tak h.moon?? eh..mesti la best kan..dah namanya honeymoon..

    ReplyDelete
  2. bestttttnyer! last aku pegi 3 hari pas kawin, waa rasa nak pegi lah! :)

    ReplyDelete
  3. Akak pun g honeymoon ke 3 ke genting ajer..syok gak ..tempat sejuk kan

    ReplyDelete
  4. uiii... bestnya honeymoon..
    jeles jeles :p

    ReplyDelete
  5. ok lah tuu.. at least merasa gak saat2 hanimunn kan! kalau tak wat sessi honeymoon nie rugi besarrr taw! hehehehee...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah