Saturday, July 31, 2010

Another 9 To Go...Wahh!!

gedik jer letak gambo sendiri...


makluman yer..

lagi 9 orang jer lagi genap 100 follower Lisa....hehehehe...

siapa yang bertuah tu?cepat....first come first serve...Hadiah menanti weh....

kita tunggu siapa yang kenaaaa....

12 comments:

  1. cantek gambo....nak check i dah follow ker belum...hehe

    ReplyDelete
  2. nak jugak hadiah.ala cam tu akak tak daptlah hadiah.dah lama follow.cantiklah suria ngan baju tu.cute

    ReplyDelete
  3. ceroi
    - bagi 10 sebab knp ko nak hadiah

    posh76
    -dah kot...

    kak ina mail
    - bolehhhh...dah follow jer?ala gambar kahwin ari tu...

    ReplyDelete
  4. wh ada hadiah eh.. sonok yer..

    ReplyDelete
  5. ini idak adil... apa kata ko amik secara random .. hahaha.. nak jugak kan

    ReplyDelete
  6. Kak Yus
    - belum nampak2 lagi sapa yang kena nih..

    Yana
    - meh la follow kalau nak hadiah

    cik Pah
    - Lisa mmg suka x adil mcm ni..hahaha..

    ReplyDelete
  7. thanks kak sudi singgah...meh nak follow la..leh khatamkn semua entry akak nanti..

    ReplyDelete
  8. tak aci tak aci. dah follow takde adiah ke

    hehehehe

    ReplyDelete
  9. alamak.. x merasalah nak hadiah tu.. hehe
    btw, anda ditag oleh saya di sini

    http://bungacokelat.blogspot.com/2010/07/dinis-4th-giveaway.html

    hehehe. :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah