Monday, July 12, 2010

Honeymoon at Genting 1







Giler lama peram citer honeymoon ni...kelakar tak orang honeymoon berdua jer..tapi memandangkan xde sapa nak amik gambar Lisa ngan hubby Lisa..maka Lisa ajak adik Lisa Ateh sekali ngan boipren dia Shah...seronok jugak la walau kami pergi pagi and balik petang...mcm2 pose dan sumpah Lisa x nak lagi dah naik permainan yang kitorang naik ari tu..sumpah x nak..bukan roller coaster tau..giler x ingat nama benda tu..ah lantak la..u olls tgok la gambar yer...

6 comments:

  1. Sharinginfoz
    -memang seronok awak..leh jadi mcm budak2..

    ReplyDelete
  2. ceroi
    -mmg happy..cepat2 la kahwin..sure rasa honeymoon cepat2

    ReplyDelete
  3. lama xg genting..hari tue dapat tiket pree ke genting pun xdapat g sebab preggy..huhuhuh..

    ReplyDelete
  4. Kak Yus
    -ala..dah tau dapat tiket free naper x bagi kat Lisa...apa la akak ni...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah