Wednesday, July 21, 2010

Lee Chong Wei...& Misbun

yang naikkan kepala tu chong wei...
x tau nak bezakan

ni la misbun


Apa kena mengena Datuk Lee Chong Wei dan Misbun dalam entry Lisa...???meh kita ikuti gambar2 tersebut....Yes..kura2 peliharaan adik sepupu Lisa dinamakan sempena nama 2 jaguh badminton kita tu...ok ker tak ok?hahahahaha...mcm2 la diorang ni..mmg susah nak bezakan mana satu misbun dan mana satu chong wei..tapi bila panggil misbun..mana yang pandang muka kita tu..itulah misbun..dan dia cepat2 pergi kat orang yang panggil dia..pelik kan? tapi mmg betul..dah hampir 2 tahun dah adik sepupu Lisa bela..mmg manja kura2 dua ekor ni...

3 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah