Sunday, May 7, 2017

NUTRI BROWN RICE INSTANT BEVERAGE TERBAIK UNTUK KESIHATAN

Dalam dunia ni kalau boleh semua orang nak sihat. Kesihatan adalah sangat penting dan perlu diutamakan tetapi oleh kerana terlalu sibuk dengan urusan seharian atau kerjaya atau apa sahaja aktiviti kita hampir terlupa untuk menjaga pemakanan. Tidak hairanlah di zaman serba moden ini pelbagai penyakit menyinggah kerana kita lupa atau tidak menitik beratkan kesihatan. Adakala kurang masa juga menjadi faktor utama kenapa kita tidak endah tentang penjagaan kesihatan.

Kita selalu dengar tentang kurang penerimaan individu terhadap beras perang kan? Ada yang kata rasanya pelik, kurang sedap dan macam- macam lagi rungutan.Untuk itu Nutri Brown Rice Malaysia memperkenalkan minuman segera beras perang yang sedap dan halus dalam bungkusan yang penuh dengan vitamin dan mineral semula jadi: NutriBrownRice ™ adalah minuman yang sihat untuk sarapan pagi anda, minum petang atau makan malam. Beras perang adalah 100% gandum! 1 cawan NutriBrownRice ™ boleh memberikan sehingga 42%  keperluan bijirin penuh harian anda. Menikmati secara berterusan biji-bijian dapat membantu mengurangkan kolesterol tinggi, tekanan darah tinggi, diabetik, masalah pencernaan dan kelangsingan tubuh badan. Yang paling penting adalah...anda akan berasa kenyang lebih lama!Kalau nak cantik kena lah consume NutriBrownRice ni secara berterusan kan?Disiplin adalah sangat penting dan untuk pengetahuan anda semua minuman kesihatan berasaskan beras perang ini sesuai diminum sisi keluarga.

NUTRI BROWN RICE INSTANT BEVERAGE



KENAPA NUTRI BROWN RICE INSTANT BEVERAGE?

SA cadangkan kepada anda semua untuk cuba consume minuman segera NutriBrownRice ketika Sarapan, Tengahari dan juga makan malam. Dengan penyediaan yang sangat cepat, mudah dan sangat sedap serta mempunyai banyak khasiat untuk keperluan tubuh badan anda. SA juga pada mulanya agak sukar untuk terima tetapi SA cuba juga dan hasilnya ya..SA berasa sangat kenyang dan tak perlu tergesa- gesa setiap pagi untuk cari sarapan. Minum segelas NutriBrownRice dengan perisa kesukaan SA dah cukup buat SA rasa kenyang. Betul kata orang..kalau kita tak cuba kita tak tau kan...memang sedap rupanya Instant Beverage Brown Rice ni...Dan korang jangan risau sebab setiap sachet memang TIADA GULA TAMBAHAN.Selain itu ianya di perbuat dari beras perang yang berkualiti dan terpilih dan telah diiktiraf HALAL oleh JAKIM MALAYSIA.

Khasiat didalam setiap hidangan NutriBrownRice Instant Beverage


Siapa yang boleh amalkan minuman NutriBrown Rice Instant Beverage?

  1. Pesakit kanser
  2. Pesakit diabetes
  3. Mereka yang mempunyai kolestrol tinggi
  4. Penghidap Tekanan Darah Tinggi
  5. Mereka yang ingin menurunkan berat badan


Lima perisa pilihan NUTRI BROWN RICE INSTANT BEVERAGE 


1. NUTRI BROWN RICE OAT WITH SOY LECITHIN




Minuman NUTRI BROWN RICE INSTANT BEVERAGE dengan campuran Oat bersama Soy Lecithin mengandungi butiran oat dengan soy lecithin di dalam kandungan segelas minuman. Soy Lecithin meningkatkan daya ingatan otak, kesihatan kardiovaskular, fungsi hati dan meningkatkan sistem imun. 

2. NUTRI BROWN RICE HONEY



100% madu bunga semulajadi dibungkus secara berasingan. Madu adalah rasa semula jadi! dan boleh ditambah mengikut kesukaan anda. SA pun suka rasa NutriBrownRice dengan perisa madu sebab boleh tambah madu dan kalau tak nak pun takpe..
NutriBrownRice ™ (Honey) masih dikategorikan sebagai minuman gula yang rendah walaupun anda menambah pada keseluruhan paket madu bunga. Madu menggalakkan tidur yang lebih baik, memberi rangsangan memori dan ini merupakan minuman tenaga yang sangat baik. Ia adalah perlawanan yang sempurna dengan beras perang. kegemaran wanita!


3. NUTRI BROWN RICE ORIGINAL - NO SUGAR ADDED



Sememangnya rasa yang asli agak lambat SA nak terima, tapi lama kelamaan SA jadi biasa walau tiada gula tambahan tetapi masih sedap. ianya sangat- sangat sesuai untuk SA dan mereka yang sedang diet nasi kerana mengandungi inulin yang bertindak sebagai prebiotik untuk sistem penghadaman badan. Ia nya bertekstur lembut dan sememangnya tidak dinafikan kesedapannya. Kalau SA berdiet dengan hanya makan Beras Perang, SA tak tau la samaada SA boleh terima atau tidak.

4.NUTRI BROWN RICE ORIGINAL - NO SUGAR ADDED



Serbuk beras perang tulen kami dihasilkan dengan teknologi state-of-the-art American, tidak mengandungi addictives, perservatives atau pewarna tiruan. nutrien semula jadi tertangguh dan penyerapan nutrien yang lebih baik. Beras perang semulajadi dengan aroma asal akanmengejutkan anda! Sedikit gula perang meningkatkan rasanya untuk memberi motivasi lanjut kepada anda untuk mengambil dengan lebih kerap. Sesuai untuk semua dan mempunyai rasa yang tersendiri!


5. NUTRI BROWN RICE CHOCOLATE 



Mengandungi besi & kalsium, baik untuk pembentukan darah dan kesihatan tulang. kerana bahan utama adalah beras perang dan bukannya coklat / malt, ia tidak menyebabkan "kepanasan" kepada badan anda. Mungkin lebih lazat daripada mana-mana minuman coklat yang lain! Sesuai untuk kanak-kanak!

Yang ni bukan sahaja kanak- kanak suka tau...SA sebagai mak budak pun suka sangat...dan kalau nak tau SA dah hampir habiskan yang perisa coklat ini..memang sangat- sangat sedap berbeza dengan minuman coklat yang lain..

Nak Cuba dan tak tahu nak beli kat mana?

Jangan risau, korang semua boleh dapatkan Nutri Brown Rice Instant Beverage dengan harga mampu milik di pasaraya AEON,Cold Storage, Popular Book Store, Sam's Groceria dan farmasi- farmasi terpilih berdekatan dengan korang. Tak lama lagi Ramadhan bakal menjelang kan..minuman ni pun sesuai diambil ketika bersahur tau..korang akan rasa kenyang dalam jangka masa yang lama..SA dah cuba masa ganti puasa hari tu..memang betul kenyang....



Info selanjutnya  : www.nutribrownrice.com atau ke Facebook : NutriBrownRiceMalaysia .

Untuk mengetahui dan merasai kehebatan Nutri Brown Rice Instant Beverages korang perlu rasa dan cuba sendiri.Dengan pengambilan dan amalan yang konsisten insyaallah masalah kesihatan akan menjauhi korang. SA dah rasa...korang bila lagi?

Selamat mencuba ye...

8 comments:

  1. Semua nampak sedap. Sesuai sgt ni utk org yg tgh berdiet kan kak.

    ReplyDelete
  2. Wow sekarang semua dah mudah.. instant je. Apa yg penting berkhasiat.

    Jemput join segmen kinah kak SA
    http://ape-kinah.blogspot.my/2017/05/segmen-mencari-bloglist-by-kinah.html

    ReplyDelete
  3. Menarik nie, boleh cuba nanti untuk sahur kan SA.. tq for sharing :)

    ReplyDelete
  4. sesuai ni kalau nak berdiet time puasa nanti

    ReplyDelete
  5. kak !! kite tak try lagi kak.. adoi.. selalu lupa..

    ReplyDelete
  6. Wow... Bestnya... Mudah lah sebab dh ada beras perang sbg minuman kan SA...

    ReplyDelete
  7. Nmpk menarik sbb mengenyangkan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah