Wednesday, July 3, 2019

Shopping Novel Di Big Bad Wolf Mydin Mall Seremban 2

Hi korang...

Haa..mana-mana warga Seremban yang free minggu ni jom la terjah Big Bad Wolf...SA dh terjah dah last week dan dah shopping novel banyak dh..pilih yang tebal-tebal dan yang yangnya novel tu harga RM10 dan dan serendah RM8 sebuah tau..memang giler la SA memilih...hahaha...novel yang SA beli kat Karangkraf tahun lepas pun ada yang SA x baca lagi...lepas tu kan...plan nak beli beli rak buku pun x settle-settle lagi...lepas ni ada banyak masa skit so boleh la SA teruskan  plan SA yang terbengkalai tu...nanti nak survey2 rak buku..

Jom ikut SA jalan-jalan kat BBW ni...boleh rambang mata dibuatnya dan macam biasa SA terjebak hahahah....anak dara SA geleng kepala je...





















Biar lah gambar berbicara..malas SA nak letak caption..hahaha..giler la penyakit malas bukan main menyerang..kalau rajin tu sehari sampai 2-3 entry tau..

Well korang yang stay kat Seremban, kat PD dan mana-mana kawasan terdekat ngan Mydin Mall Seremban 2...plis..plis..terjah BBW dan dapatkan buku-buku kesukaan korang...sampai 7hb je tau...jangan ketinggalan..kang melepas..buku2 semua murah-murah..boleh giler kejap...SA dh terjebak dah ni...kalau pergi lagi minggu ni x tau la berapa banyak novel yang SA beli nanti...doa-doa la x terjebak lagi

13 comments:

  1. banyaknya SA shopping. novel best2 tu..

    ReplyDelete
  2. BBW ni memang berhantu, saya tak pernah miss kalau yang kat Mines tu ha

    ReplyDelete
  3. alahai...seronoknya borong novel. ni kalau ayu kat sana, mau terjah juga tapi takut nangis pun ada...sbb last time BBW kat seremban..ayu & husband ulang alik gie.. 3 hari berturut kalau tak silap...sbb dia suka borong buku masak2 dia..banyak sungguh sbb dia guna buat menu dia. one of kenangan tu.. ayu borong novel, dia borong buku masak2...Ian & Iris pun suka..but now, anak2 pun dah besar...dia pun dah takde... :-(

    ReplyDelete
  4. byk nya buku akk beli....
    Adoi..nieyl ni bila la nak ade kerajinan membaca buku ni..kekeke

    ReplyDelete
  5. wahh kak. tq for sharing. boleh pi terjah nanti ni

    ReplyDelete
  6. Haritu masa Sis di Kl dan singgah bermalam di rumah Izzati di Aviva Green, kami singgah di Mydin ni beli barang dan juga makan..dah nampak dah BBW ni haaa..besar kawasan dia, sama macam di Johor..best gile ni hunting buku..

    ReplyDelete
  7. Saya tak pernah lagi ke Big Bad Wolf. Hari tu ada di Kuantan tapi tak dapat pergi sebab tak cuti. Kalau nak ke pesta buku ni, boleh ajak kawan-kawan je sebab saya seorang je yang minat beli buku dalam family. Yang lain tak minat pergi tempat-tempat macam ni.

    ReplyDelete
  8. Harap tak lupalah nak pergi minggu ni (walaupun kat rumah banyak lagi buku yang belum dibaca).

    ReplyDelete
  9. Haha...sempat ke nak baca ni? Selalu baca time bila?

    ReplyDelete
  10. bila la nak ke melaka BBW ni.
    aida suka membeli bahan bacaan english kat sini.
    byk pilihan utk anak2.

    ReplyDelete
  11. Wah banyaknya SA borong.. best kan. Harga pun murah memang berbaloi sangat beli..

    ReplyDelete
  12. Kalau ke Big Bad Wolf ni, dari tak minat membaca boleh jadi minat membaca sbb harga mur mur..tue saya malas nak terjah BBW ni..kang sangkut novel..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah