Saturday, June 4, 2022

Lauk Tengahari Ini...

Assalamualaikum...

Hi korang...

Setelah sekian lama SA x masak...hari ni mencemar duli masuk dapur masak untuk makan tengahari ni...Isnin - Jumaat kerja kan...balik pun dah malam..mana sempat nak masak...

Meh la tengok apa yang SA masak hari ni..pagi td sempat bekalkan Dania makanan pi keja...ada nasi ngan lauk daging kicap...



Kari kepala ikan tenggiri campur terung


Sup kaki ayam


Daging goreng kicap

 

Korang dh makan ke?

Masak apa hari ni...

Ke masih gantung kuali lagi....?

9 comments:

  1. Tengah hari ni makan kat jemputan kahwin
    Best ada baryani kambing.
    Wak sambar sampai 3 ketul

    ReplyDelete
  2. Rajinnya SA sampai 3 jenis lauk masak.
    Err saya masak di kedai je arini..hehe

    ReplyDelete
  3. Nampak sedaplah daging goreng kicap.

    ReplyDelete
  4. sedapnya sup kaki ayam tu.. Lama x makan sup kaki ayam..

    ReplyDelete
  5. Menu berat ni. Selamat menjamu selera.

    ReplyDelete
  6. sedap2 menu tengahari akak..:)

    ReplyDelete
  7. semalam abah masak mee goreng basah makan sampai malam.. gila banyak haha

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap, ada kari ikan dan daging kicap.
    Semalam saya masak bihun goreng je. :)

    ReplyDelete
  9. walaupun dah makan tapi tetap terasa lapar tgk gambar2 akak ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah