Thursday, June 30, 2022

WW~ Ada Yang Nak Buat Menantu?

Assalamualaikum...

Hi korang...

Tengok lah senyuman manis si bujang SA ni.....gugur tak jantung acik- acik dalam ni tengok?


 
Ada yang nak buat menantu tak.?

Hahahaha...Rindu ngan Abam Opick ni...

Rindu nak peluk dia..

Rindu nak dengar dia panggil Mama...

Kadang dia sajer je tukar ikut suka panggil SA Mommy....

Harap weekend ni dapat jumpa Opick...macam lama sangat dah x jumpa....

4 comments:

  1. Ensem Opick macam mummy dia. Mummy dah sihat ye tu?.

    ReplyDelete
  2. alahai comel sangat senyuman bakal menantu kita ni..tapi kita belum ada anak dara lagi..hahahah

    ReplyDelete
  3. chicky nau senyumannya tu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah