Thursday, January 19, 2017

Selamat Pengantin Baru Amalina & Azizi

Sabtu lepas majlis perkahwinan sepupu aku Amalina Razak...sepupu sebelah abah..so kena la hadirkan diri tak leh la x datang kan...seawal pagi aku dah sampai...masa sampai tu ada majlis khatam Al-Quran..so lepak je la ngan sedara mara yang lain ..melayan Qhaira yang aku dah lama tak jumpa..ada dekat 2 minggu kot...so leka melayan dia posing sana sini ngan kakak Dania..mood agak kelaut skit sebab demam dan batuk pas tu bertambah kelaut sebab x suka mulut puaka salah sorang makcik aku sibuk tanya a.k.a perli aku bila nak kawen...dia x tau ke soalan tu x spatutnya ada lagi dah dizaman moden ni..banyak lagi soalan lain...tanya pasal kain baju aku pakai ke..handbag aku pakai ke kan...semak betul hidup kalau dapat soalan macam tu...selamba je aku jawab..minggu depan pun bleh kawen kalau dia yang sponsor...terus dia diam...tak suka betul,,,boleh rosak mood orang...ingat nak kawen buat rin gkas2 majlis nikah x yah guna duit ke?otak x fikir....
eh...emosi plak kat sini....
Alhamdulillah majlis berjalan lancar..Diklin pun dah nikah Jumaat petang tu...kira Sabtu tu majlis besarnya la...suka tengok pelamin dan mekap Diklin...sebab mood dah kelaut dalam makanya takde bergambar ngan pengantin pun...gambar pun x banyak aku amik....malas dan cuaca pun bagai memihak kat aku yang tengah panas hati...sepanjang hari cuaca panas membahang....haih...sabar jer la...

Jom tnegok gambar....


cantiknya baju dia...pengantin dua2nya comel


cantiknya Diklin...terus along rasa nak kawen plak...ehhhhh


Kek 3 tingkat...sinonim dalam mana- mana majlis perkahwinan...x sempat rasa kek...


Anak beranak sebelum mood terbang merudum jatuh ke laut dalam...


nampak sangat aku takde mood...tp mood makan ada..hahaha...


of course pinggan aku....


goodies buat tetamu...kitorang satu family dapat banyak


Pelamin pun cantik sangat...


Anak dara kesayangan dengan Dress barunya


Sanje mama Qhaira yang menggedik atas pelamin...senyum payah bebenor


Alololo...awak ni....kenapa somel sangat eh....

tetapi....

diorang bertiga ni pun comel gak.....



Bab merosakkan gambar bagi kat diorang...


tak pernah yang senonoh kalau dah berkumpul bertiga...

Apapun Selamat Pengantin Baru buat Amalina Razak dan Azizi...semoga bahagia dan dikurniakan zuriat yang ramai serta jodoh berpanjangan hingga ke jannah....

Next majlis sebelah lelaki plak 28hb...Tak sure dapat pergi ke tak nanti.....

14 comments:

  1. Sabar saja lah SA dengan soalan makcik.Potong mood betul lah di hari yang baik, elok cerah semua tu tuptup rosak disebabkan mulut puaka dia tu

    ReplyDelete
  2. Anak dara SA semakin ayu/sweet bila pakai dress gitu nampak tinggi:)
    Selamat pengantin baru buat pasangan Lin dan Zizi

    ReplyDelete
  3. dah pegi belah puang, hok laki tak payah pun takpe :D

    ReplyDelete
  4. Semoga berpanjangan jodoh mereka dan berbahagia bersama hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  5. Comel2 smua =D Btw, thniah kpd pgantin =D

    ReplyDelete
  6. Pandainya si kecik tu posing. camera friendly sangat

    hehe sabau je lah. mulut puaka di mana mana. buat hilang mood je. tu menyampah nak jumpa orang ramai. kita selalu dapat soalan "bila nak tukar kerja?" "bila nak tukar kete" "bila nak pindah rumah besau". sebok betul =.=

    ReplyDelete
  7. tahniah buat pasangan pengantin

    ReplyDelete
  8. Biasala dalam ramai2 tu mesti ada yang mulut puaka. Sabar je la kak SA.

    ReplyDelete
  9. qhaira pyh senyum pun terer posing .. anak dara kak SA sgt cantik mcm mamanya ....

    tp soalan makcik tu kan .... sgt sensetip la ... sesuka hati je ...

    ReplyDelete
  10. Selamat pengantin buat kedua2 mempelai..ololo comey angat Qhaira..kembar pon..Kakak Dania meletopsss gtu..cumel

    ReplyDelete
  11. Tahniah utk sepupu awak. Jodoh dia dah sampai

    ReplyDelete
  12. Sabarla Sa, mulut orang... Susah kita nak tutup. Btw selamat pengantin baru... Dah nak dekat sebulan dah ^^

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah