Friday, January 6, 2017

Dah Tak Ngidam dah.....

Hi korang...
Setiap Jumaat akan ada jual-jualan di MIDA macam Flea Market macam tu..macam2 la benda yang peniaga kat situ jual..last week teringin nak makan laksa..tp akak jual laksa tu tak meniaga plak..kecewa pas tu pi la beli mee kari kat adik foodtruck kat tepi tu...ok la so-so je mee karinya....
Tapi hari ni malas nak turun sebab meeting lama tadi..makanya kirim kat kawan je beli laksa..tapi takde la letakkan harapan yang tinggi..sekali ada ko.......yeayyyyy......ok dh tak mengidam dh...dh dapat dah Laksa.....


Ikutkan xde la sedap mana tp tetap sedap kat tekak aku..
RM5.00 sebekas...


The best Talam Keladi in town i've ever had

Talam Keladi tu plak ada colleague yang belanja sarapan pagi...siap ada nasi lemak..jahanam diet budak2 ni termasuk aku..kalau x makan rugi kan...
Orang tua-tua cakap musuh jgn di cari..rezeki jangan di tolak...
Hehehehe...


17 comments:

  1. laksa ... sedap tp klu rasa taks edap mmg spoil la kan kak ...

    talam tu lama tak mkn ...

    ReplyDelete
  2. sep sikit kak SA, kita geng suka laksa.

    ReplyDelete
  3. sedapnyee laksa tu kak..meleleh air liur nengoknyee

    ReplyDelete
  4. macam mahal je laksa tu sebekas RM5...hehe

    Talam Keladi ? Ok...tak pernah merasa lagi...nak kena cari ni nanti...nak merasa...hee

    ReplyDelete
  5. sedapnyaa nampak hehe salam kenal :D
    doen follow sini jemput singgah ya
    http://mellyacrayola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. haha memang jahanam la..
    tapi betul la tu rezeki jangan ditolak..rugi besar

    ReplyDelete
  7. ehhhh tetap nampak tempting la sis laksa tu..ketel2 isi ikan dia...
    adoiiiii jenuh nak mencari laksa plak ptg ni..huaaaa

    ReplyDelete
  8. tak berani lagi nak makan lasksa sejak bersalin Ayra.

    ReplyDelete
  9. laksa !!!!!
    sedap nyer...
    tapi tu la.
    payah nak cari laksa sedap kat melaka ni :(
    sedih!!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah