Tuesday, January 3, 2017

Menu Tahun Baru Suriaamanda

Hi korang...
Korang pi jalan mana cuti tahun baru ari tu?aku tak kemana-mana sebab rumah tengah macam kapal karam..upah orang buat kitchen kabinet..rimas dh aku tengok rumah macam tu...ntah bila nak siap x tau la...


Ayam goreng berlada

Ikan patin masak lemak cili api campur tempoyak


Pagi tu adik ipar aku masak nasi lemak..sedap cuma takde kacang goreng...

Nampaknya untuk 2-3 minggu ni memang tak kemana la aku selagi dapur tak siap..renyah dh rasanya tak reti nak mengemas macam mana..pinggan mangkuk pun terpaksa basuh kat luar...aduhaiiii...sabor je la.....
Korang cuti berjalan ke mana?


7 comments:

  1. jalan sini-sini je SA..Musim hujan tak berani nak plan jauh2..sedapnya menu..Hari2 ke SA masak sedap2.:)

    ReplyDelete
  2. Cuti tak kemana pun duk umah je huhu. Kak, nak resepi ayam goreng berlada tu boleh? Macam best je

    ReplyDelete
  3. yummy....sedapnye menu....rietta x jalan ke mana....shopping buku je...

    ReplyDelete
  4. Telan air liur je la tengok skrin.. Hahaha. Sedap! ^^

    ReplyDelete
  5. tengok nasi lemak tu telan air liur terus haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah