Friday, January 27, 2017

Penawar Resdung Paling Berkesan

PENAWAR RESDUNG PALING BERKESAN & MUJARAB



Gatal- gatal hidung, kerap bersin dan selalu mengalami selsema yang berpanjangan adalah antara punca atau penyebab Resdung. Adakala sangat tidak selesa kerana penghidap Resdung sangat alah pada persekitaran yang kurang bersih. Bersin yang berpanjangan sampai mata dan tekak menjadi gatal adalah tanda- tanda awal resdung. Ada juga menjadi kronik apabila jerawat batu tumbuh di muka. Simptom - simptom ini adalah sangat menganggu aktiviti kita seharian

Tanda- tanda lain resdung adalah : 


  1. Sering mengalami bersin berpanjangan
  2. Gatal hidung dan sekitar muka
  3. Selsema yang berpanjangan dan kerap
  4. Keluar lendir pada tekak, hidung dan telinga
  5. Jerawat teruk pada muka atau badan
  6. Demam
  7. Batuk dan gatal tekak
  8. Nafas berbau

Kesan-kesan Resdung

1. Hilang deria bau

2. Pelupa/daya mengingat lemah

3. Lubang hidung bengkak dan tersumbat

4. Gangguan Emosi

5. Rendah diri

6. Lubang hidung bernanah

Keadaan ini mengganggu kelancaran kehidupan harian individu tersebut. Jika tidak dibendung, ia akan menyebabkan kerosakan kulit muka, hilang segala deria rasa dan bau, merosakan rongga dan menimbulkan bau yang tidak menyenangkan. Untunk itu adalah dinasihatkan agar korang cepat- cepat mencari penawar resdung paling mujarab agar masalah resdung tidak merebak menjadi lebih teruk dan kronik.


Sekiranya korang mengalami masalah resdung ini walau di peringkat permulaan adalah disarankan agar korang segera mencari Penawar resdung paling berkesan. Disini aku perkenalkan ubat resdung paling berkesan yang mampu menghilangkan masalah resdung korang dalam masa yang singkat dengan penggunaann yang berterusan.Ubat yang dibuat  daripada serbuk akar kayu herba tradisional untuk melegakan dan mengurangkan simptom resdung dan juga alahan kepada makanan laut.Ubat ini mampu menyembuhkan penyakit resdung dari dalam.Jangan diambil mudah dengan masalah resdung ini kerana ianya akan menjadi lebih kronik sekiranya dibiarkan.

Berikut merupakan antara testimoni yang berjaya  selepas mengambil ubat ini:











Untuk permulaan, Dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Dan sekiranya penyakit anda sudah berkurangan, anda tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, Cuma ambil bila korang rasa perlu saja. Contohnya dalam seminggu cukuplah sekadar korang menelan sebiji atau dua biji. Ataupun korang juga boleh menelan ia selepas  memakan makanan laut.


Untuk mendapat kesan yang lebih cepat, adalah lebih baik kita membuka sarung kapsul dan memasukan serbuk akar kayu di dalam segelas air kosong. Mengikut pandangan orang ramai sarung kapsul ini adalah kurang baik untuk pemprosesan buah pinggang. Wallahualam..Tapi untuk langkah berjaga-jaga lebih baik kita menelan ubat yang berada di dalam kapsul itu sahaja. Dan sarung kapsulnya tidak perlu ditelan.

Selepas dimasukkan serbuk ubat tadi ke dalam segelas air kosong dan kacau hingga larut. Sebelum minum jangan lupa membaca Bismillah dan selawat. Insya Allah dengan izin Allah swt. penyakit resdung yang kita alami selama ini akan beransur hilang.

Aturan pemakanan :
  1. 1 Biji Malam dan 1 Biji Pagi
  2. Ibu mengandung tidak di galakkan makan
  3. Jangan di langkah

Sekiranya resdung semakin reda, kurangkan pengambilan dengan memakan 1 hari sebiji sahaja atau selang 1 hari s1 biji.

Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan Ubat Resdung Paling Berkesan ini boleh hubungi :

Puan Aisyah (013-987 1616)


6 comments:

  1. nice info.. mohon share ye nti.. :D

    p/s : hi... sy dtg blogwalking dan sy dh follow blog comel awk ni.. hope awk sudila juga follow blog baru sy ye.. :D ty..
    banyak info menarik yang saya kongsikan di www.1001petua.com .. InsyaAllah, awk pasti tak kan menyesal.. :D

    ReplyDelete
  2. gud info..berguna untuk yang cari penawar resdung...

    ReplyDelete
  3. Hmm menarik ni. Terima kasih atas info ni kak

    ReplyDelete
  4. Boleh try sebab saya pun tengah cari ubat untuk resdung. Thanks info SA ^^

    ReplyDelete
  5. nanti nak suggest kat kawan kawanlah pasal ubat ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah