Tuesday, January 3, 2017

Bila Blogger Bertemu Blogger


Dunia blogger memang indah sebab merapatkan silaturrahim..lagi best bila dapat berjumpa..ye la..selalu beramah mesra di media sosial, komen mengomen entry dan semua media sosial..
Ikutkan aku dh ramai jumpa kawan-kawan blogger..tapi kali ni berpeluang jumpa dengan salah sorang rakan blogger..Falsya Anuar..kami kenal lama dah kat blog..baru je jumpa Khamis lepas 30hb...jumpa sebab ada benda nak bagi kat dia..tapi tu la..dapat jumpa sekejap je sebab aku kerja, nak gossip pun tak sempat..hehehe...Falsya Anuar bawak sekali anak bujang comel dia tu...geram aku..dapat gak cium dia sedas dua..pelik je dia tengok mamalong ngan mami dia selfie..cuma tak sempat nak jumpa si Mek Qisya yang selalu buat aku geram ngan dia...

Sapa nak jumpa aku?

10 comments:

  1. amboi.....
    waduhhh..hari ini baru rasa nak balas dendam BW blog kakak² nie...
    InsyaÁllah day... :) nak jumpa nieyl x?hahahaha

    ReplyDelete
  2. mmg sronok bila blogger bertemu blogger pastu wajib la selfie hehe

    ReplyDelete
  3. Waaahhh! jumpa Falsya ye.
    Bestlah dapt gomol hero montel tu:)

    ReplyDelete
  4. Nak jumpaa kak :D

    tak silap Falysa tu keje area tempat kita jugak. cuma beza block je. Tapi tulah kami tak pernah terserempak pulak T_T

    ReplyDelete
  5. Ehhh wajah hampir serupa la kak sue.. ;)

    ReplyDelete
  6. hai..i pun blogger..jemput follow my blog..blog rabiahtul adawiyah

    ReplyDelete
  7. Waa bila blogger bertemu blogger

    ReplyDelete
  8. nanti jumpa kat somban lah ekk bebilo :)

    ReplyDelete
  9. Haha. Best kalau dapat jumpaaa.. ^^

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah