Saturday, February 20, 2016

Masak Lemak Ketam Lagi...

Hi korang...

Sajer nak tayang lauk hari ni...


Masak lemak cili api ketam...

Bulan ni je dah makan banyak kali dah ketam ni...hehehe...nak buat cane itu je yang menarik kat pasar...itu je yang mudah...bukan susah pun...campak- campak..sap sap soi dah siap...
pas tu amik hp then terus snap gambar...padahal 1 lauk je amik gambar..seleabihnya tak amik...malas plak.. lauk yang seksi je berkobar semangat nak ambik...

Korang masak apa hari ni?

15 comments:

  1. tiba2 teringin makan ketam pulak dah...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ketam agak murah sekarang...jom beli ketam

      Delete
  2. Mak masak kari ikan senangin je hari ni... :)

    ReplyDelete
  3. uiisssh...ketam murah ke kak..hahaha..Fida setahun dua tiga kali je ketam..Hari ni kerja...so balik nanti baru fikir nak masak apa...tapi makan sorang je..Husband petang baru balik kerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ketam takde la mahal sgt..akak sebulan 2-3 kali masak ketam..hehehe...

      Delete
  4. akak tak pernah masak ketam sis... makan jer selalu... heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila cuba masak...sure nak masak selalu...

      Delete
  5. Menu ayam lagi.. dan lagi.. dan lagi..

    ReplyDelete
  6. hari ni kita masak nasi lomak sambal ikan bilih :p

    ReplyDelete
  7. sejak kecik ni la masak ketam yang mak kami dok masak untuk kami..dah besar sket baru pandai nak masak bercili bertelur semua tu :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah