Wednesday, February 3, 2016

Pose Lubang Hidung Besau Dari Qhaira.....

Amboi Qhaira...

Lawa sangat lubang hidung tu ha...dah macam serombong kapal dah tu....hahahaha..buat la selalu...kang makin besar kang...Qhaira masih demam...susut skit badan dia...kesian anak mama...musim la sekarang ni...mana2 klinik, hospital penuh ngan kanak- kanak tak sihat...harap Qhaira punya antibodi kuat la...jarang dia ni demam...kalau sekali demam memang melepek...

Korang yanga ada anak- anak kecik kalau demam jangan ambil mudah ye..negara kita sekarang terdedah dengan macam- macam virus..terbaru virus Zika...aduhai....macam mana nak buat pun x tau dah....

Cantik sangat buat muka cenggini...besau lubang hidung tu Qhaira..


peace....Acih mama.... ( terima kasih mama)

Keletah dia yang selalu aku rindukan...geram tul...rasa naka gigit2 je..tapi selalu je kena gigit...kalau bab jeling tu kang..rasa geram je nak korek biji mata dia tuh...hehehehe...bukan la rindu kat Qhaira semata2...rindu jugak kat Dania...

Walau macam mana pun Dania tetap di hati...buah hati nyawa pengarang jantung aku tu...

Mana sama ngan anak orang lain kan...

10 comments:

  1. Pun rasa nak gigit... muka tu comel bebenar...

    ReplyDelete
  2. memang musim skrg ni...
    kita yang dah besar panjang ni pun kadang2 antibody xkuat, inikan pula budak2

    ReplyDelete
  3. peace tu yang tak tahan.sebijik adli kalau nak bergambar peace tak tinggal

    ReplyDelete
  4. comelnya.. tapi budak skarang memang suka gaya peace tu ..sama lah orang tua2 pun ada gak wat peace bila bergambar haha .

    ReplyDelete
  5. Bukan main lagi dia posing walaupun tak sihat ya. Anak sendiri memanglah SA tak terbanding kasih-sayangnya dengan anak orang lain walaupun darah daging kita juga.

    Sekarang memang musim. Anak saya pun baru baik demam. Risaulah macam-macam virus pulak timbul. Ngeri aje dengar!

    ReplyDelete
  6. dah pandai dia cakap ye sekarang.comel rara

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah