Monday, February 1, 2016

Qhaira Demam Panas


Kesiannya Qhaira demam panas...

Merah- merah pipi dia..panas melampau ni...2 kali masuk ubat bontot tu...susah skit nak bagi dia makan ubat...merasa gak la aku mandi muntah dia semalam...tadah guna tangan je...panas muntah dia menyiram badan aku...takpe la muntah budak je pun kan...habis susu ngan macam- macam benda dia makan sebelum tu keluar...

Semoga Qhaira cepat sembuh...musim demam sekarang ni sebab panas sangat kan...

13 comments:

  1. Moga dak Qhaira cepat sembuh hendakNYA.
    Mandi muntah dah terlalu biasa bagi kite yang ada anak kecik ni.. ;)

    ReplyDelete
  2. Qhaira cepat baik yea sayang...Aamiin

    ReplyDelete
  3. alaaa...siannya..moga cpt sembuh..

    ReplyDelete
  4. Ala.. siannyer.. skg ni cuaca panas melampau

    ReplyDelete
  5. kita baru lepas sihat demam...
    memang musim sekarang ni...

    ReplyDelete
  6. alaaa tian iye...semoga cepat sembuh~

    ReplyDelete
  7. kesian..jagan pakaikan baju kat dia..biar berseluar je.bagi panas tu keluar..

    ReplyDelete
  8. siannye..moga cepat sembuh..jaga2 suhu dia..org kata bahaya kalau biar pns sgt kan..

    ReplyDelete
  9. musim panas ni SA, semoga cepat2 sembuh qhaira ye..amiin .

    ReplyDelete
  10. kena rajinkan dia sikit minum air kak...budak punya badan bukan boleh tahan...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah