Wednesday, February 3, 2016

Souvenir Dari Bangkok

Kelass tak hakak amik gambar berlatarbelakangkan blog akak? hahahaha....

Semalam boss kecik hulur souvenir kaler pink tu ha....amboii..pi Bangkok senyap2 eh...tau2 bagi souvenir...apapun mekacih ye boss...time kasih daun keladi...pi obersi ajak la kami...#ehhhh


souvenir shopping bag


sweet kan kaler dia...

Korang...

Selalunya la kan..korang dapat souvenir korang simpan ke atau korang terus guna?

macam aku..aku akan simpan dulu...bila dah takde apa nak guna baru aku amik guna...sayang kan..bukan selalu dapat souvenir.. kalau fridge magnet aku letak kat fridge kat umah seremban...itupun dah banyak kena cilok..FM pun nak cilok...menda ntah..masa kenduri adik aku kawen ari tu la...ntah sapa2 yang panjang tangan amik ntah...berkudis la tangan ko...phuiii...

eh..emosi plak...

15 comments:

  1. suka simpan gak..kadang-kadang pakai terus ! kakak..souvenir nanti saya pos later ek. tq jd pengomen terbanyak blog saya last month ;)

    ReplyDelete
  2. sakan weh! hahahaha...untung laaa...hihihi...kalau Sally tgk keadaan laa...kalau perlu guna mgkn akan guna...

    ReplyDelete
  3. lahai, ade gak yang berkenan dengan fridge magnet kak SA.. kalau nak patutnye mintak r kan..

    ReplyDelete
  4. Cik akak teruja nak guna..hahaha..tak sempat nak rehat..terus guna..hihi

    ReplyDelete
  5. comelnye..huhu..FM sy byk hilang sbb Adam kerjakan.. T_T

    ReplyDelete
  6. Kita orang lelaki ni jarang dapat souvenir, dan jarang juga beri kawan2 melainkan family dan sahabat rapat... ; kalau dapat rasa macam lain macam plak..tapi selalunya dapat coklat itu dah biasa sangat...nak jugak lah sesapa yg sudi bagi kat pcl..

    ReplyDelete
  7. Azwar dapat souvenir terus simpan, sayang pula nak guna..

    ReplyDelete
  8. Pakai terus.. Pastu simpan...

    Assalam jemput join GA saya...

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/giveaway-cash-rm30-feb-2016-by-ahbar.html

    ReplyDelete
  9. hahaha...part berkudis tangan tu paling win...hahahaha

    ReplyDelete
  10. rezeki murah...
    depend pada keadaan...kadang2 sy trs guna, kadang2 buat pekasam dl

    ReplyDelete
  11. Kalau boleh guna, saya guna terus. Kalau tidak, saya simpan aje. Siapa tak suka dapat souvenirkan, SA. Murah atau mahal harganya tak penting. Apa yang penting si pemberi ingat pada kita bila ke mana-mana!

    ReplyDelete
  12. kalau dapat sourvenir tu bergantung pada penggunaanya. kalau dapat fm or keychain memang letak kat peti ais dan board. kalau dapat beg camni mungkin guna buat letak apa apa yang patut tapi ada jugak yang simpan kalau dah tak tahu nak guna untuk apa.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah