Friday, February 19, 2016

Fakta Peluk Bantal..Aku Ler Tu....

Hi korang,

Ada yang tido peluk bantal tak? sapa ada..cer angkat tangan skettt.....


Peluk bantal masa tido memang tabiat aku..ye la peluk bantal la kan...nak peluk laki aku takde laki lagi..soon insyaallah..ahaks....gatal now statement...well...aku kalau tido memang kena ada banyak bantal..tak bleh takde bantal peluk...bukan bantal peluk yang panjang tu ye..bantal untuk kepala tu je..

Ke semua 6 fakta tu memang kena dengan diri aku...sebijik sejibon...hehehe...

so korang faham la sikit sebanyak sikap aku....

Kat mana- mana pun orang takut nak tegur aku mula2 sebab aku nampak sombong...sebaliknya bukan macam tu pun...tak caya?meh jumpa aku....yang perempuan aje ye...lelaki tak leh...kang kena penampau kang...hahahaha...

Korang lak macam mana?

Ada sama fakta macam aku tak?

9 comments:

  1. sy dulu la suka..skang ni sbb bf, peluk anak je la..huhu

    ReplyDelete
  2. sy pakai satu bantal je dekat kepala..takda bantal spare hihi

    ReplyDelete
  3. Suka bantal banyak tapi tak minat peluk bantal.. dah biasa kot peluk anak2.. dulu dak Kakak.. lepas tu dak Adik.. la ni dak Nuha.. ekekeke.. you.. SA.. soon.. InsyaAllah.. ;)

    ReplyDelete
  4. Salam, hahahaha okay sepp sikit...apesal sama sebijik sejibon jugak ni ngan saye..hahahaha lagi2 part nampak sombong tu, hahaha~

    ReplyDelete
  5. same jela kita kak oiii...hahahaha...lagi satu kalau lg byk bantal lg best..kahkah

    ReplyDelete
  6. akak yg ada laki ni pon suka nau tido peluk bantal dik...dua biji sekali tau...hahaha...ada pulak yg ckp kenkonon sesiapa yg tido suke peluk bantal ni orang tu tak konpiden terhadap diri sendiri...tapi fedulik hape kan sukati la yg penting hakak dapat tido dengan lena hokey...hahaha

    ReplyDelete
  7. lama xpeluk bantal..anak monopoli kiri kanan skrg huhu

    ReplyDelete
  8. hihihi..betul la tu..kite pun suka jugak peluk bantal ni..heheh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah