Tuesday, August 30, 2016

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu Dengan Formulasi Dipertingkat & Berwajah Baru

Penjagaan Semula Jadi Untuk Kawasan Intim Yang Bersih Dan Sihat


Bahagian intim wanita merupakan tempat tinggal jutaan flora dan bakteria yang membolehkan kita menjalani kehidupan seharian tanpa sebarang gangguan dan perasaan tidak selesa pada kawasan tersebut. Bakteria yang membentuk sebuah ekosistem semula jadi ini memberikan keseimbangan tahap pH serta melindungi kawasan tersebut daripada sebarang jangkitan dan ancaman bendasing. Bertentangan dengan kepercayaan umum, membersih kawasan intim dengan menggunakan sabun dan air akan mengganggu keseimbangan semula jadi, lantas mendedahkan anda kepada risiko jangkitan.  


Sebahagian erti menjadi “dewasa” adalah mampu mengetahui dan memahami keadaan serta keperluan tubuh badan. Kebersihan tubuh badan amat penting terutamanya pada kawasan intim.
Selari dengan peredaran masa, Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU turut hadir dengan wajah baru yang lebih segar. Mengekalkan bentuk botol yang diinspirasi daripada keanggunan lekuk tubuh wanita, pembersih kewanitaan ini tampil dengan rona yang lebih menarik bagi membezakan setiap varian di hiasi dengan kemasan yang lebih sofistikated. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ini juga di perakui Halal oleh JAKIM bagi manfaat para pengguna Muslimah.


Di beri peluang untuk mengalami atau merasai pengalaman menggunakan product Sumber Ayu yang sangat menarik hati...jom tengok 3 produk terbaru yang aku terima di keluarkan khas untuk semua gadis dan wanita..istimewa kan menjadi seorang wanita...Bahan utama ekstrak Daun Sirih kini dipertingkat dalam Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU bagi membekalkan perlindungan tanpa bakteria. Formulasi ini diperhebat dengan wangian semula jadi yang memberikan kesegaran berpanjangan.


MUSK, ORCHID DAN FRUITY


Pembersih Wanita Daun SirihSumber Ayu MUSK - Aroma semulajadi kasturi yang ringan yang menyuntik kesegaran optimum agar kekal segar sepanjang hari. Varian ini sesuai dengan wanita yang sentiasa ke hadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun



Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu ORCHID - Haruman segar dari kuntuman Orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara



Pembersih wanita Daun SirihSumber Ayu FRUITY - Aroma manis buah-buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari.Pilihan terbaik bagi si gadis yng ceria,lincah dan sentiasa bersedia serta yakin dalam apa jua keadaan.


Pembersih Wanita Daun SirihSUMBER AYU Mawar– Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis 


Pembersih Wanita Daun SirihSUMBER AYU Floral– Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.



Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Gambir – Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan.




Penjagaan kawasan intim perlu dititik beratkan bagi mengelakkan dari terkena sebarang jangkitan yang membahayakan..bila sentiasa bersih dan selesa kehidupan akan lebih terjurus ke arah yang lebih sihat kan?baru la boleh senyum sepanjang masa..sesuai diletakkan di dalam tas tangan dan di bawa kemana sahaja. Boleh menjadi teman baik wanita bekerjaya..membuatkan anda terus tampil yakin, anggun dan berkarisma..Cubalahhh.....



Rangkaian Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu boleh di dapati pada harga RM3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml). Rangkaian penjagaan kebersihan berkualiti Sumber Ayu ini dibawakan kepada anda oleh Wipro Unza.

Produk -produk Sumber Ayu ini boleh di dapati di semua pasaraya utama dan farmasi berdekatan.

Tak perlu tunggu lagi..jom bertukar kepada Pembersih kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu...

17 comments:

  1. saya suka pakai ni sebab ada bau sirih..sedap je..

    ReplyDelete
  2. Wahhh dah berwajah baru packaging dia ye. Kawasan intim wanita memang kena jaga molek2 kan kak. Harga pun sangat berpatutan.

    ReplyDelete
  3. sebagai wanita mmg kena amik berat part intim kite along...lagi2 dah berumur nie...mcm2 penyakit ade kan....lieya pun suke pakai yg ni sebab bahan2 die natural...

    ReplyDelete
  4. Wangiiii.....aummmss i like husband pn like. Ehhhhh.....hihihi

    ReplyDelete
  5. Kita pun suka sumber ayu ni sbb best

    ReplyDelete
  6. Saya suka! Pengguna sumber ayu juga 🙋🙋

    ReplyDelete
  7. Memang beat guna sumber ayu..suka sangat..harummm

    ReplyDelete
  8. Yeah!! Kita pun baru dapat.. Suka bau-bauan dia.. Wangi dan menyegarkan..

    ReplyDelete
  9. mmg wanita wajib ada pembersih untuk segar sepanjang hari

    ReplyDelete
  10. Murah je.. Kena belilah ni nanti..

    ReplyDelete
  11. best guna sumber ayu ni..packaging yang baru ni pun lawa..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah