Monday, August 8, 2016

Cubaan Serong, Suami Kantoi Terang-Terangan

Assalammualaikum...
Hi korang... Jangan cuba nak serong kalau tak pernah cuba menipu eh....ni suami yang baru menceburi bidang serong menyerong ni...sure ikut kengkawan gak ni...hahaha....nasib la kan....


Tak mustahil dalam kehidupan kita sehari- hari ada berlaku kekantoian secara terang-terang macam ni....orang tak biasa buat pas tu cubaan nak buat....sekali kantoi kan...
Bila dh kantoi...org perempuan ni susah nak percaya ..
Betul tak?
Tido luar la nampaknyaaaa.....tak pun hadap la setiap minit dia whatsaap....blom setiap saat muka masam lagi kan.....


30 comments:

  1. setinggi mana pun 'daulat' seorang suami, kalau nak kantoi Allah tunjukkan jua akhirnya ... haha

    ReplyDelete
  2. Ahahha.. Lom pape dh kantoi gitu jeee... Baik xyh lerr.. Penat otak nk pikior jln menipu.. Keh3

    ReplyDelete
  3. haha..lelaki kalau buat salah mula2 boleh la tutup..nnti lama2 mesti pecah gak temberang dia..

    ReplyDelete
  4. hmmm...sekali terjadi kat i...sampai ke sudah susah kot nak percaya...semoga Allah jauhkan perangai suami i macam ni..amiin

    ReplyDelete
  5. Adehhh. Tu laa..nak menipu sangat. Kan dah kantoi..haha

    ReplyDelete
  6. Jgn tipu bini ..x baik utk kesihatan umah tangga :)

    ReplyDelete
  7. kn dh kantoi..tu la nipu bini lg

    ReplyDelete
  8. itulah nak menipu jer.. tak pasal dah kantoi..

    ReplyDelete
  9. hahaha..bahaya ni..tapi tu la kata org sepandai-pandai tupai melompat..terkantoi jugak..hihi

    ReplyDelete
  10. Belum berjaya dah kantoi.. Cubaan gagal.. kikikiki..

    ReplyDelete
  11. Baru tahu langit tinggi ke rendah ye SA.

    ReplyDelete
  12. tak puas enjoy zmn muda kot ni..ala kalau setakat nak lepak ngn kawan-kawan boleh je nak terus terang dengan isteri, tak perlu la sampai nak menipu.

    ReplyDelete
  13. Kesian.. huh.. Allah Tunjuk terus pembohongan si suami tu!

    ReplyDelete
  14. Inilah kaedah menipu yg paling jujur..

    ReplyDelete
  15. Hahaha... wrong window... apa salahnya berterus terang kalau nak spent masa sendiri dengan main bola atau snooker tu... tak perlu lah nak menipu... :)

    ReplyDelete
  16. padan muka. orang yang menipu ni memang tak lama. kejap je Allah tu nak tunjuk

    ReplyDelete
  17. Jaga..jaga...wahai suami2...tunang2 hhehehe

    ReplyDelete
  18. tak baik buat isteri macam tu..tumpang kesian.dah jadi suami patut lebih bertanggungjawab pada family kan.

    ReplyDelete
  19. mmg sakit jiwa kalau dpt laki mcm ni... Allah nak tunjuk..kejap aja bini dpt tau

    ReplyDelete
  20. hahaha.....lain kali jangan tipu bini...tak baik..nanti sendiri yang terperangkap

    ReplyDelete
  21. tulah bahaya wasap bagai ni..mintak dijauhkan lah

    ReplyDelete
  22. Hahaha! Nak menyerong tak kesampaian la ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah