Thursday, August 4, 2016

Maafkan Diatas Kekejaman Ini...

Jangan kecam aku ye...aku tersampuk dengan adik bongsu aku ni...giler kejam tag aku kat fb dengan gambar2 ni semua...terus terliur merecik semua ada
..so x adil rasanya aku merecik sensorang...jadi aku share kat sini la plak...baru la ok kan merecik secara berjemaah...hahahaha.....












So...amacam? Terliur...macam tu la aku rasa masa tgok gambar ni semua...dah macam org preggy dh ni aku teringin nak mencicah ni...dah lama tak mencicah ni....masalah skrg aku kat opis...mana plak aku nak pergi cari ni...aku nak yg fresh petik dari pokok..pas tu bentang tikar bawah pokok duduk ramai2 and berebut mencicah...walaweiiiiii.....mana nak carik ni korang....help...ni semua salah adik aku...dh tau aku suka bab mencicah ni...lagi nak tag nama aku kat FB....
Korang yang tgh preggy jgn kecam aku tau....ampun maaf di pinta...


Credit photo : FB Beautifulnara


20 comments:

  1. Suka walaupun masam2..betul2, part paling best bentang tikar, duk bawah pokok..lepas tu berebut cicah..

    ReplyDelete
  2. Yaaa ampunnn....telan air liur bila tengok semua ni...huuu

    ReplyDelete
  3. haha...nasib baik baru lpas mkan..

    ReplyDelete
  4. memang kejam tajam menikam sukma jiwa raga kak ana ni SA :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ler kita ana.
      nakal SA ni :) ha ha ha...

      Delete
  5. sedap wei .... lama tak mkn pelam teluq

    ReplyDelete
  6. perghhhhh....nasib dah menyicah 2,3 hari lepas...tapi tetap teringin lagi..nak kena pi cari mangga pulak la...

    ReplyDelete
  7. wah3 boleh meleleh air liur nih..

    ReplyDelete
  8. Pergh!! Memang feveret satu ketika dahulu..
    Nowdays dah tak boleh.. Perut dah sensitif..
    mampu melihat je...

    ReplyDelete
  9. lama x mencicah oiii
    ni yang teringin ni
    alaaa mana nak cari ni

    ReplyDelete
  10. Kejammmmm!!! Iols is menjejes dah ayaq lioq ni.. Huwaaaa!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah