Tuesday, August 16, 2016

Mana boleh merecik sensorang je...

Mana aci merecik sensorang kan...jom la merecik sesama...ciss bedebah betul kawan opis pi tag aku kat FB..dia merecik pas tu ajak aku merecik sekali..dah aku duk terbayang-bayang..dah la buah kundang ni rare susah nak jumpa..celah mana plak aku nak pi cari kan?


Sebab aku dah terkena..terpaksa merecik telan air liur dari tadi..aku tepek kat sini plak la..jom la kita merecik secara berjemaah...korang nak kata aku kejam kata la..aku tak kisah sebab aku pun mangsa kekejaman jugak ni...
Hahaha....


27 comments:

  1. Ya Allah.. sedapnya.. Walaupun x makan sangat buah kundang nie, tapi gambar ini berjaya membuatkan biji mata saya bersinar-sinar dan menelan air liur..

    ReplyDelete
  2. Kong asam gak sebab akak pon dah merecik tak hengat ni T_T kasi tukar mangga la dik...tapi masa makan bayangkan buah kundang...hahaha...ok bye nak sambung nangis

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak malinda?
      SA ni buat kita merecik :)
      dap nyer la...

      Delete
  3. Apani apa ni...huaaa ahkak ni kan kan kan nak kena ni nak kena

    ReplyDelete
  4. Hadoiiii, terasa mcm dah meleleh air liur tengok pic ni, haha~

    ReplyDelete
  5. Heeee... tula... kecur liur ku lihat...

    ReplyDelete
  6. Kurang suka asam asam ni....tp merecik weyh tengok kundang ni...Kecur air liur mak

    ReplyDelete
  7. xpernah makan buah kundang....tpi nampak sangat sedap....

    ReplyDelete
  8. Aduhai kalau la ada depan mata sekarang ni..mmg tak ingat la duk ngadap makan hahhaha

    ReplyDelete
  9. abah mak aida memang kaki makan semua yg gini tau, SA.
    kalu la ada mangga ker apa ker kat umah, mak yg rajin kupas and potong.
    kami semua tukang ngap!

    ReplyDelete
  10. Sy xminat asam.
    Tapi, opposite taste dgn asben mmg jenis kuat mkn asam.

    ReplyDelete
  11. makkk oiii..memang merecikss habis tapi kite tak makan buah ni..klu mangga memang kecur air liur..hihihi

    ReplyDelete
  12. Salam sis, ada sapa2 yg taw mana nk dapat Bush kundang sekarang? Isteri mengidam nk makan Buah kundang. Habis tempat dah saya cari.kalu tahu harap bole WhatsApp location kat saya ye.0132650944. Terima kasih

    ReplyDelete
  13. Buah kundang ni antara feveret dari zaman budak purba lagi. Dulu kat rumah arwah Wan ada pokok kundang ni. Perghhh... sedap.. cicah dengan cili yang digaul dengan gula dan kicap..
    Mereciklah kite sesama ye..

    ReplyDelete
  14. sebenaqnya lama x mkn gini huhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah