Friday, August 5, 2016

Tak Dapat Makan Durian Musang King..Tempoyak Durian Kampung Pun Jadi La...


Sana sini kat timeline Blog, FB dan Instagram bukan main korang pose gambar tengah ngap durian musang king la..apa la kan...saje bagi aku merecik durian la plak kan....dah la aku x berkesempatan makan durian lagi...korang tunjuk2 plak kat aku,...
Marah??? 
Takde la marag...bengang jer la....takpe korang....
Takpee.....

Nahhh...amik plak gambar tempoyak aku makan pagi tadi...


merecik jugak tau....

Aku up plak gambar cekodok kugak....sedap je aku makan sensorang....


padan muka korang yang tayang gambo makan durian tuh....

puas hati aku...

tak dapat durian...

TEMPOYAK pun jadi laaaaaaaaaaa...

#cannotmoveon

Sapa tayang gambo makan durian kat aku tuh....MEMANG KEJAM!!!!!


16 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Alamak! godaan kemain

    ReplyDelete
  2. SA !
    tergoda.
    sengaja menggoda.
    aduhai....

    ReplyDelete
  3. Rilek kita pun belum berkesempatan makan...

    ReplyDelete
  4. tuu dia aii tempoyak the legend haha :)

    ReplyDelete
  5. Hehe.. Siqah pun tak dapat makan durian. Tapi siqah tak makan tempoyak.. So dapat makan kuah durian cicah roti pun jadilah =D

    ReplyDelete
  6. hehehe ada org makan doyan tapi tak makan tempoyak. ada jugak sebaliknya

    ReplyDelete
  7. Tompoyak tu kalau buat sambal kacau.. Buh udang ngn petai.. pastu cili padi.. Pergh!! Ohsem giler..

    ReplyDelete
  8. sdp2...btw,jom singgah blog titew> http://ffaaina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dapat sambal belacan boh tempoyak dengan ikan temenung goreng, nasi panas pun sedap...tak pernah pulak cicah dengan cekodok..kena cuba ni...

    ReplyDelete
  10. mmg terbaiklah sambal tempoyak SA...cannot tahan jugak

    ReplyDelete
  11. Org tayang tapi kite pulak tak boleh nak makan durian mcm org lain tu lg kejam.. Huwaaaa!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah