Tuesday, August 30, 2016

Sesi Melampiaskan Nafsu Terhadap Raja Buah....

3 minggu aku menahan rasa tiap kali melintasnya gambar korang makan durian di wall/ timeline aku x kira di blog, ig or fb...giler terliur masa tu...memang memendam rasa je...ajak cik abe makan durian tapi asyik tertangguh je...kekadang rasa nak nangis tau...hampir 3 bulan ulang alik hospital tengok mak masa tu...setiap kali lalu jer kat tempat orang jual durian...lalu sesaje je tak singgah....Kali ni tak boleh tahan lagi...jom la cari durian....durian kampung pun boleh..durian kawen pun boleh...takde hal dan tak jadi masalah pada aku....tapi sayangnya beli 3 biji durian kampung RM30 tapi rasa macam x cukup..terus cari lagi kali ni durian kucibg tidur..agak mahal sekilo RM21..beli jugak 3 biji dan kena RM130...aku kalau tekak dh nak...memang x kisah pasal harga...


Durian kampung


Beli 3 biji RM30 tapi isi x berapa bagus..org NS sebut 'dingkir' sebab isi dia x masak habis


Ini durian kawen.. RM21 sekilo...

Bertabah ye tgok gambar2 kat bawah ni..kali ni sesi aku menayang durian plak...korang dh tayang hari tu kan...


Tadaaaaaa....sikucing tido


Seksinyaaaaa awak...


Cakkk..gebu gebas kan....


Tak habis makan pun...simpan untuk esoknyaaa...


Ermmm...so yummy ..so creamy...


Dak kecik ni pun sibuk layan Nunian dia..tapi tak leh blah...


Sambil makan sambil cakap mucuk!!!!


Mucuk- mucuk pun makan jugak kannnnn...poyo lebih..

Eh mana kakak Dania? Minah diva tu x makan durian...x suka..dia ngan acu dia memang gang x makan durian...tapi kalau tempoyak dia makan pulak...so diva la awak kakak...ikut sejarah aku yg x makan durian masa beberapa tahun sudah...tapi bangun dari koma yg lama aku dh jadi pencinta durian...rasa rugi plak x menghayati keenakkan raja buah tu sebelum2 ni..hehehe....

Apapun..aku puas hati dapat melampiaskan nafsu aku makan raja buah ni banyak2..lepas ni tak mengidam dah..lepas ni dh takde teringin lagi dah...
Kbai...


19 comments:

  1. Saya pun dah gila durian..tetiap minggu mau.. ADoi

    ReplyDelete
  2. Kita belum makan durian lagi..ermmm

    ReplyDelete
  3. wah3 ni lah durian mahal tuh tp kalau isi dia memuaskan... lupe bab mahal tuh kak

    ReplyDelete
  4. hihi..mucuk tapi sdapkan qhaira..:)

    ReplyDelete
  5. Alaaa.... auni tak tunjuk lagi gambar durian... so terpaksa menahan hazabbbbbbbbb laaa nih kannn?? Haha ! Sabar je la !

    ReplyDelete
  6. Kalau dah teringin sangat tu kak, gasaklah harga berapa pun. Beli je..

    ReplyDelete
  7. Sedappp nyaaa...
    Kita dulu tak suka...
    Mngaandung ni suka la pulakkk

    ReplyDelete
  8. Sedapnya, sini banyak rambutan la pula.

    ReplyDelete
  9. Bernafsu sungguh melihat nyer ... Apetah lagi kalau memakan nyer ... 😝😝😝

    ReplyDelete
  10. Hahaha.. Memang jeles nengok gambar nie.. Kat sini ada gak yang jual tp buah x cantik..

    ReplyDelete
  11. kite tak suka tempoyak..durian mmg hantu laa..haha

    ReplyDelete
  12. kite tak suka tempoyak..durian mmg hantu laa..haha

    ReplyDelete
  13. durian tu..terliur tengok kaler kuningnya..huhu

    ReplyDelete
  14. kalo dekat mau nak tumpang makan sekali

    ReplyDelete
  15. terliur ok alamakkkkk lapaq doyan

    ReplyDelete
  16. Aduhhh.. Menggiurkan sungguh.. Sebelum bulan puasa hari tu je sempat kenduri durian.. Nasib baik tak efek apa2 kat kandungan.. Terliur sangat, bedal lah jugak.. Skang dah tak buleh nak makan sgt dah la since bf baby.. Huhuhu~

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah