Wednesday, August 10, 2016

WW: Tumpang Sekaki Melayan Orang Preggy Mencicah Mangga Muda


Korang mampu mencicah kat ward spital?

Mampooo....haa....melayan orang preggy sampai sanggup buat kicap cili tu ngan beli mangga muda...separuh yang muda..separuh lagi dah mencelah....pelik jiran sebelah menyebelah tgok kitorang mencicah...yang over yang dua orang lelaki tu...Abah tak layan...korang tengok reaksi muka abah....aduiiii...tengok balik rasa nak gelak....bukan main besau mulut yang sorang tuh....aku dah serender awal dah...aku yang potong buah mangga aku yang tak dapat makan...aku belasah makan 2 biji...pas tu koraang sambung la mencicah....giler mangga muda kan....mengalahkan yang preggy....
eh....sapa preggy ni....

opppsssss.....wordless wednesday.....tungguuuuuuuuu.........

23 comments:

  1. Uihh lama jugak dah ni tak mencicah. Haha. Sedapnya !

    ReplyDelete
  2. uihhh..sedapnyeee..teringin pulaksss..hihi

    ReplyDelete
  3. Hahahahah. Layanzzz... boleh pulak jadi lagu tu.. hihiks...

    oh ya... salam kunjungan dari PB.. semoga terus maju jaya...

    ReplyDelete
  4. ini kes kijammmm ni weiii...
    terliurr okeyyy...

    ReplyDelete
  5. buah mangga saya pun feveret tu..pasti sedapkan.

    ReplyDelete
  6. Laju-laju skroll ke bawah, telan air liur dibuek eh.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  7. bekelah kat spital ek ...
    sedap nye mkn mangga muda ramai2 mcm ni

    ReplyDelete
  8. uiii..kak kecur ayaq liur pagi2 ni..:)

    ReplyDelete
  9. sesekali menyicah ramai2 best tu..

    ReplyDelete
  10. uih... baca tajuk pun dan meleleh ayor liur ... huhuhu

    ReplyDelete
  11. dah lama xmakan...terliur pulak ><

    ReplyDelete
  12. Sy suke mkn dgn kicap+gula...perghhh sedap

    ReplyDelete
  13. oi tak aci nak jugak tumpang cicahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  14. ni lau dpt cicah mmg xpandang kiri kanan slurpppp

    ReplyDelete
  15. Dapat mencicha mangga muda ramai2 hini memang ralit la.. Tak sedar dah org kiri kanan pandang.. Kihkih!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah