Thursday, August 24, 2017

Sandwich Garsa Kitchen Fresh Homemade dan Halal.....

Sandwich Garsa Kitchen Sedap dan Segar Pilihan Ramai

Hi korang...

Zaman serba serbi di hujung jari sekarang ni memang memudahkan kita khususnya buat wanita bekerja macam SA. Agak tak ada idea nak makan apa..boleh je melawat FB atau website Garsa Kitchen yang menawarkan khidmat pembelian dalam talian untuk product sandwich mereka..SA dah cuba dah sandwich Garsa Kitchen ni...memang sedap dan menepati citarasa SA..korang kalau nak makanan yang ringan boleh la cuba sandwich Garsa Kitchen. Ada pelbagai perisa atau filing yang menarik. Garsa Kitchen pun dah cukup terkenal dengan sandwich diorang yang sedap dan menjadi pilihan ramai. Fresh Homemade dan HALAL.

Betul ni...SA tak sembang kosong ye...sandwich diorang sedap..dan diorang pun sedang memperkenalkan menu baru bagi sandwich diorang iaitu Egg Salted Chicken Sandwich...haaaaa...SA dah rasa dah sandwich ni...Sekejap je habis SA makan...ehhhh....bukan SA makan sensorang...makan la dengan kawan- kawan...filing atau inti sandwich bukan Egg Salted Chicken ni aje tau...ada pelbagai inti yang ditawarkan dan korang boleh pilih yang mana satu berkenan di hati. inti diorang penuh kasih sayang tau..sebab tu sedap. Harga pun sangat- sangat berpatutan



Sandwich Sesuai Di Makan Waktu Lunch

Kenapa SA cakap sesuai dimakan di waktu lunch? Mana tau korang yang diet atau tak nak makan berat boleh aje makan di waktu tengahari..alaa...nasi lemak pun orang tak makan sebagai hidangan sarapan pagi dah kan...waktu malam pun ada gak yang makan nasi lemak..sama jugak macam sandwich..bila- bila masa aje kita boleh nikmati..takde sapa nak marah kan?Sandwich bukan suatu kemestian diambil pada waktu pagi, bila- bila masa je boleh makan...yang penting bersih,segar dan sihat.

SA suka sandwich dari Garsa Kitchen ni bukan sebab mereka terkenal ye...tetapi sebab kualiti sandwich yang disediakan. Sandwich yang sangat segar, bersih dan yang penting servis pun sangat pantas. SA order sehari sebelum dan berikan waktu ikut kesesuaian schedule SA esoknya, belum masa yang SA request sampai, rider dah sampai dah...Rider pun mesra dan berpakaian kemas. Haaaa...macam ni la yang kita nak kan...servis pantas..keep it up Garsa Kitchen!!!


Quality sandwich dan menurut pihak Garsa Kitchen mereka memang menyediakan sandwich yang segar dengan bahan- bahan terpilih sahaja bagi mengekalkan kualiti dan prestasi..


Sebelum makan kita selfie dulu...



Baunya buat SA tertarik dan tak sabar


Lepas satu- satu SA makan...tak sedar dah makan banyak


Sedap...SA puas hati


Pembelian sandwich di Garsa Kitchen ni bukan tertakluk kepada pembelian individual sahaja...tetapi kalau korang nak beli dalam kuantiti yang banyak untuk majlis- majlis atau meeting kat office pun boleh juga.Apa sahaja majlis boleh tau..yang penting korang kena order direct dari website diorang dan deal betul- betul.Ikutkan dah ramai yang order untuk meeting kat office dan ramai yang satiesfied. Jangan risau ye...customer service diorang mesra dan layanan tip top..Sementara tu kan...korang check dulu kat website, delivery diorang cover tak area korang tinggal. Kalau tak korang boleh jer walk in atau boleh je pick up kat mana- mana area yang convenient.

So..what are you waiting for?

Nak order?

Website : www.garsakitchen.com

Facebook : https://www.facebook.com/garsakitchenkl/

Instagram : www.instagram.com/garsa.kitchen

ADDRESS
Garsa Kitchen
NO 27 JALAN 2/27E WANGSA MAJU SEKSYEN 10, WANGSA MAJU
KUALA LUMPUR 

BUSINESS HOURS
8.30AM – 10PM

CONTACT NUMBER
+60132424808

EMAIL
garsa.kitchen@gmail.com

Jangan Kata SA tak payung ye....Selamat Mencuba!!!

16 comments:

  1. Lama tahu Garsa Kitchen ni..Nak try la nanti..sebab ramai bagi feedback positif...

    ReplyDelete
  2. mmg sedap sbb pernh mkn sebelum ni..opis pn kalo ada meeting ada juga order

    ReplyDelete
  3. sedapnya tengok kak makan pun dah terliur dah. kalau kt kl lama dh lia beli.

    ReplyDelete
  4. Nak try jugak Ada cawangan shah Alam kan?

    ReplyDelete
  5. Sedapnya kak. Terliur tgk tau. Mcm kena order jugak je.

    ReplyDelete
  6. tgk gambak akak..sy dah tlan air liur..:)

    ReplyDelete
  7. Sandwich memg feveret saya dr dulu kak..nih yg nak cari juga nih

    ReplyDelete
  8. hahaha.. mujur diorg ada port delivery tau kak.. dapatlah org Kuantan merasa..

    ReplyDelete
  9. Sandwich Garsa Kitchen ni memang terbaik dan sedaap!

    ReplyDelete
  10. Kak Sue suka sandwich Egg Salted Chicken nie SA, sedap!

    ReplyDelete
  11. I dah try garsa sandwich nie Dua tahun lepas. Sedap juga!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah