Thursday, December 20, 2012

Kudapan Di Kala Stress...


Aku kalau stress sure nak mengunyah...
mcm dah berjangkit ngan bos aku tu...asal busy or stress nak mengunyah....x kisah la kudapan apa..
yang ada dalam locker aku pun dia mintak...thats y kena beli lebih...
Amboi...melampau kan...
Tapi kunyah benda2 ni x gemuk kan? (sedapkan hati sendiri)
Kenapa aku stress?
Stress nak isi KPI untuk appraisal minggu depan....
Acik dah Poning ni.......

6 comments:

  1. samala kak kene ada benda gak atas meja ni untuk kudapan kan hehe.

    ReplyDelete
  2. ngunyah2 di kala stress dan bosan semestinya besttt

    ReplyDelete
  3. takde makno eh, kunyah la apa pun pasti gemuk jadinya...hehe

    ReplyDelete
  4. bila lapar sume benda nmpak sedap

    ReplyDelete
  5. Memang arr.. bila tgh risau atau stress mesti rasa nak makan je..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah