Saturday, December 8, 2012

Terkilan..

Dah lama x dengar lagu2 dari penyanyi lama dulu kan...dorang pun mcm dah x aktif nyanyi lagi...aku dulu suka masuk pertandingan Karaoke..hahahaha..jgn gelak eh..betul aku suka nyanyi...pernah bercita2 nak jadi penyanyi...pernah jugak di tipu dan hampir2 jadi penyanyi...pernah ada lagu sendiri dan lagu tu org lain dah nyanyi..hahaha...sadis kan kisah aku...biarlah..biarkan ianya berlalu..impian x semestinya jadi kenyataan...then aku bergelar PR ..bekerja dalam dunia glemer..letih tgok...x semuanya indah dunia glemer ni...sambil2 tu aku jadi pengacara...alhamdulillah aku dikenali..kalau pi mana2 kat Seremban ada jer yang kenal dan tegur...now hampir 4 tahun tinggalkan dunia glemer..aku masih suka dengan muzik...tp aku lebih suka dengar lagu2 zaman aku...antaranya lagu kat bawah ni...berhantu weh lagu ni,.....nak ajak adik2 aku pi karok la nanti.....

Haleeda

Terkilan

Tak usah sembunyi
Kebencian dan keegoanmu
Terhadapku
Dari gerak bibir
Dan senyumanmu
Jelas terbukti semua palsu

Kau dengar fitnah
Serta hasutan menceritakan
Perihalku
Sedangkan dahulu
Kau tidak bersikap sedemikian
Kau pengasih...
Kau penyayang...
Terhadap diriku

1
Terkilan...
Hati ini bila mengetahui
Diriku tak diperlukan lagi
Bukan ku berdendam
Bukannya aku membenci
Tapi ku rasa berjauh hati

Tak perlu memujuk
Dan tak perlu lagi
Kau berkirim salam pada diriku
Biarkan aku...

Ku pujuk hati
Sentiasa sabar menerimanya
Walau diriku
Memendam rasa..


Sapa suka lagu2 mcm ni...sila komen....x suka kalu...aku x paksa korang komen...
tapi klik X kat atas tu..hahahahaha....

3 comments:

  1. x pernah dengar lg nnt saya seacrh tgok ahhahaha

    ReplyDelete
  2. Wow!! Almost jadi penyanyi....Takpe la..takde rezeki..ada hikmahnya tu ..percayalah..

    Penyanyi lama (90an) yg saya suka ialah penyanyi Wan...kenal tak dia? lagu dia best, suara dia sedap

    ReplyDelete
  3. Lirik lagu ni menarik tapi nak kena carik balik dengar lagu ni.. dah tak ingat.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah