Thursday, December 20, 2012

Petua Kecantikkan Yang Murah..


Menghilangkan bintik hitam


BAHAN-BAHAN:

1 biji telur (ambil putihnya)

1 sudu teh perahan limau nipis
Kapas muka


CARA-CARA:
1. Campurkan air perahan limau nipis ke dalam putih telur.
2. Kemudian, ambil beberapa helai kapas muka, dan rendamkan di dalam bancuhan tadi.
3. Setelah itu, lekatkan kapas tersebut pada dahi, hidung, pipi dan dagu.
4. Biarkan sehingga kapas kering.
5. Setelah kering, tarik kapas secara perlahan-lahan dan lihat hasilnya.

SUMBER



7 comments:

  1. lbh kurang mcm mask la ni. pakai 1 muka pun best ni

    ReplyDelete
  2. penah buat tapi kapas muka tu melekat la weh

    ReplyDelete
  3. Eh...mcm pnh je tgk petua ni kak. Heee~

    ReplyDelete
  4. boleh buat ni sebab akak guna petua utk rambut guna kuning telur campur madu..putih tu terbuang ja..maka bolehla tempek kat muka plk lepas ni...hehe..bau telur la jawabnya.

    ReplyDelete
  5. Tak pernah cuba.. mungkin sebab takde masalah pada muka..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah