Monday, December 31, 2012

Selamat Tinggal 2012..Selamat Datang 2013..Happy New Year....

Photo from Google

Selamat datang 2013 ....
Selamat tinggal 2012...2012 penuh kenangan dan cabaran suka duka buat aku....yang pastinya
kehadiran tahun baru ni menginjakkan lagi umur aku ke satu angka...nantikan June 2013...
apakah ianya pasti? apakah dalam umur 35 tahun ini aku bakal melakarkan sejarah???
tunggu....ramai dah pasang azam untuk tahun baru...
aku? 
azam 2012 xde yang tercapai pun...so...carry forward ke 2013 la nampaknya...
scary kan...
tahun baru ni aku tak nak menetapkan apa2 azam...
just let it be..kalau tercapai aku share kat sini...andai tidak...carry forward lagi....
apapun..to all my readers....my followers...sahabat...
Selamat Tahun Baru...Tingkat kan Prestasi...Jauhi Kontroversi...
Semoga cahaya kebahagiaan menyinari kita semua...
Buat adik2 kat luar sana...sambut tahun baru dengan sederhana...jgn berparti bersosial x tentu arah....
Kepada Ibu Bapa...pantau anak2 anda...pastikan dengan siapa mereka berkawan...agar tidak berlaku kes2 pembuangan dia laut, tong sampah atau pun longkang...
Hati2 di jalanraya, ingatlah orang2 tersayang......
HAPPY NEW YEAR....


28 comments:

  1. happy new year kak... ^_^ love you...muacks muacks...

    ReplyDelete
  2. happy new year sis
    semoga segala impian sis tercapai..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year Jas...sme to u..semoga impian kita semua akan jadi kenyataan

      Delete
  3. Semoga 2013 akan memberi sinar yg lebih terang utk kita ya SA...untuk SA kak zan doakan Allah akan mengabulkan impian SA dan kakzan nantikan berita gembira di bulan June nanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah, selamat tahun baru Kak Zan, doakan ye...

      Delete
  4. hAPPY nEW yEAR...Moga tercapai apa yang dihajati ye sis..

    ReplyDelete
  5. Happy new year along
    semoga ape yg diimpikan akan tercapai

    ReplyDelete
  6. moga sentiasa berubah ke arah kebaikan...=)

    ReplyDelete
  7. happy new year dik ! ;)
    semoga kedatangan tahun baru beri sinar baru dlm hidup adik dan keluarga !

    ReplyDelete
  8. Happy new year dear.
    semoga tahun 2013 tahun yg menggembirakan diri awak :)

    ReplyDelete
  9. kite sosial sesama takpe kan along? hihihi~

    selamat tahun baru!!!

    ReplyDelete
  10. Selamat Tahun baru 2013 untuk akak :)

    ReplyDelete
  11. Semoga bertambah yang baik2 di tahun 2013. :)

    ReplyDelete
  12. Walaupun saya komen kat entry lama tapi sekurangnya kita berjaya menempuh sepanjang tahun tersebut.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah