Thursday, December 13, 2012

Lirik Aku Wanita Biasa – Krisdayanti


Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih


Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku maafkan aku


17 comments:

  1. Fuh! Sy belum pnh alami kekecewaan yg major mcm akak. Sbb ade ade history. Sy, setakat putus cinta ms bujang tu biaselah....

    Walau apapun, sy kagum dgn akak. Tak seme org kuat nak menghadapinya.

    =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kecewa rumahtangga runtuh ni dah lama berlalu...malas nak ingat dah...

      Delete
  2. I suka lirik ala2 mcm ni tapi dengan melodi yg rancak giler. takdelah down sgt rasenye nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheeh.....tgh fikir..cane kalau lagu ni rancak..

      Delete
  3. sy pernah nangis ms mula2 dgr lagu ni dlu :'(

    ReplyDelete
  4. Hola mi carino!

    Pernah dgr & suka juga lagu ni... Jgn layan sangat perasaan sedih you... Take care ye :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hari2 layan..sampai bos suruh tukar lagu lain..

      Delete
  6. SA..jgn selalu layan lagu syahdu macam ni..nanti hati lagi layu dan jiwa jadi haru biru..La Tahzan my dear!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah