Sunday, December 9, 2012

Marathon Adam dan Hawa


Ahad aku...melayan marathon Adam & Hawa...dah banyak episode tertinggal...tapi apasal 1/2 jam jer?
Fenomena Adam dan Hawa..
cantiknya dia....lembutnya wajah dia...
suka watak Nadiya Nisaa ni...dan korang jangan x percaya...
dah 7 kali aku baca novel Adam & Hawa ni....sejak mula2 ada di Pasaran...
last aku baca hujung November lepas...ntah la..mcm novel Ombak Rindu...aku x jumpa perkataan Muak...

7 comments:

  1. kwn2 asyik cerita pasal `adam hawa' ni tapi saya tak pernah tgk sbb kat umah saya tak pasang astro..huuuu

    ReplyDelete
  2. hehehee...ayu pun peminat tegar adam dan hawa hehehe...ayu tgk kat internet jer...kat umh takde astro hd ... buku novel adam dan hawa ayu beli masa kat universiti lg tahun 2006 skrg buku tu jadi teman tido..hahahaa...melampaukan...pas tgk mesti baca semula bab tu kat novel...hahahaa

    ReplyDelete
  3. http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/12/contest-headerblog-comel.html

    ayu tag awak..

    ReplyDelete
  4. Tak tengok lak citer nih, tak minat,huhu

    ReplyDelete
  5. internet web apa sis cheida pon dok dgr.. best mcm dlm novel ke

    ReplyDelete
  6. Tak pernah layan drama dia berbanding novelnya..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah