Monday, June 17, 2013

Ada Apa Tuuuuu....

Dari jauh aku nampak orang duk berkumpul..eh apa hal?rupa2nya ada brader ni menjala ikan...ingat banyak la ikan..rupanya ikan kecik2..yang berkumpul tu rebut2 amik ikan hidup utk di bela..most of them chinese la...

 rebut...rebut....
 tebar lagi...
 banyak sampah dari ikan..

pas tu aku pi tgok anak dara dan sibujang main2...

 Ikie tu mula2 x nak main...kakak kuat ajak baru nak join...
 pas tu seronok plak...tukar plak tempat lain...
 nampak dorang tu?hehehe...

sementara tu jom skodeng...sapa?ohhh....mana atuk ngan uwan kan...

sedondon couple of the year ni eh...elok relax lepak kat tepi ni...ada bangku....
x lama tu kan...terus ada plak tetamu yang tiba2 datang nak bermanja...

Siapa?

hehehehe...tunggu next entry lagi....

6 comments:

  1. ikan lombong ke tu SA??
    kemain couple yg comel tu sedondon ijau nya hehe

    ReplyDelete
  2. Kak, confuse la...muar tu tmpt sape lak? akak bukan org nogori ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak mmg org nogori..muslar tu umah adik lelaki akak..melawat dia la ari tu...

      Delete
  3. wah..suwitlah parents u..sedondon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg selalu belikan baju kaler sedondon utk diorg...hihi..lg sweet bia dorang pegang2 tangan...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah