Monday, June 17, 2013

Tetamu Tak Di Undang



Haaaaa...ni la tetamu yang aku cakap pagi tadi tuh...tetiba datang naik kat tempat aku duduk pas tu..
gedik2..baring2 mcm tu depan aku....ini orang bela ni bukan kucing liar..sebab bulunya bersih..
pas tu kitorang nak blah dah..dia ikut..tp x jauh la..tgok kitorang x layan terus dia berhenti dan duduk kat situ x gerak..kesian plak...tp tu la..mana boleh amik kucing orang sebarangan kan...

5 comments:

  1. la kucing ke...nampak macam racoon... he he he...

    ReplyDelete
  2. unik la bulu dia.. jarang jumpa nih... entah2 dia sesat kot sbb tu dia nk ikot akk..

    ReplyDelete
  3. kucing ni nk cr tuan baru kot..

    ReplyDelete
  4. cantik color bulu dia yang bertompok2 tu ..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah