Saturday, June 15, 2013

Dia Muncul Kembali...

Dia datang dengan lenggang lengguknya...dia datang....



Dia muncul kembali..dah nak Ramadhan..sekejap je kan..macam baru semalam jer masuk tahun baru..
Kat mana2 pasaraya pun dh banyak dh kurma kan...macam2 ada tapi pilihan utama adalah Yusof Thaiyyob ni..kurma dia segar..cantik molek..betul x?

posted from Bloggeroid


12 comments:

  1. Yusof thaiyob memang banyak pilihan..tiap2 tahun ada je kurma baru dari YT...

    ReplyDelete
  2. setiap kali ramadhan jer adelah iklan die dengan model gadis arab yang cun..^^

    ReplyDelete
  3. kalau ramadhan tiba memang kurma wajib ada masa nk berbuka..hihi

    ReplyDelete
  4. kurma yusof thaiyob ni memang bagus..segar..

    ReplyDelete
  5. rasanya mmg terbaek ooo...den suka...

    ReplyDelete
  6. Kurma ni sentiasa j3 ada klu kt mydin. Kt rumh sy pun sentiasa je de stok.. cuma bila dkt ramadhan makin byk..kt mna2 pun blh beli.. bln x posa kt kedai2 tertntu je...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah