Tuesday, June 25, 2013

Kepong Jerebu Teruk dan Bihun Goreng..

Semput rasanya kan....andai berlarutan sampai bila bole bertahan...

Pemandangan dari tingkat 7 rumah aku..

A very bad haze yesterday

Walau sedap mana pun bihun goreng untuk dinner malam semalam tetap x leh lawan tiramisu kek ni..


Hasil tangan Fezza my colleague..sedap weh..nanti buat lagi eh..sebelum ni makan tiramisu jugak..tp xde la sesedap yang kawan aku ni buat...sila repeat ye kawan...

posted from Bloggeroid


12 comments:

  1. mak aii...sedap sangat udang disebalik mee itu...hehehehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum suria...wah sedapnya...:)

    ReplyDelete
  3. erkk lapor le plk time2 jerebu ni hehe

    ReplyDelete
  4. sedappppnya..lama tak makan tiramisu

    ReplyDelete
  5. salam...
    sedapnya tiramisu tu..

    ReplyDelete
  6. serious tak leh tahan. shah alam teruk jugak..
    rasa ting tong dibuatnya..

    ReplyDelete
  7. Mcm dah lama pulak den tak pekena kek tiramisu,huhu

    ReplyDelete
  8. nasib baik gmbr bihun tu tak bjerebu gk..hope arini jerebu dah takde..

    ReplyDelete
  9. morning SA..
    what a terrible haze at your area.
    tapi bila tengok tiramisu tu.. lelehh tak tahan hehe

    ReplyDelete
  10. ermmm sedapnyer.....tiramisu tu...

    ReplyDelete
  11. Tapi nampak menarik jugak mee hoon tu hehe
    Tak pernah buat tiramisu...sedap ke SA

    ReplyDelete
  12. jerebu tak mnjejaskn selera mkn org Malaysia.. hihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah